Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 30, 2010

Ramalan World Cup 2010

Assalamualaikum...





Skrg nie world cup 2010 dah sampai ke suku akhir...okey aku sesaje je nk buat ramalan aku sendiri tentang team mana yang layak ke separuh akhir...


  • Uruguay vs Ghana - Uruguay kot menang...tp Ghana boleh buat kejutan jgak..
  • Netherland vs Brazil - Sure Brazil tp jgn pandang rendah Netherland...
  • Argentina vs Germany - Aku pilih Argentina sbb Argentina nie mmg perform the best for every match (mcm tgk sume game Argentina)...manalah th ade lagi 'tangan tuhan' membantu kali nie...kehkehkeh....
  • Paraguay vs Spain - Ermmmmmm...byk org pilih Spain menang...okey aku pun nk pilih Paraguaylah...hahaha...tp kuat hati aku ckp Spain menang...


Untuk final aku rase Brazil vs Argentina...

>>>Lpas nie kie tgk sapa yang kena...sama ada betul tak ramalan aku nie...



Free Signature Generator

6 comments:

AngahSayang2314 said...

ermmm teruskan ramalan ye zue

Unknown said...

aku tetap sokong brazil!!!

moga brazil menang...

A N A K - A N A K K U said...

kalau brazil lawan argentina, aku sokongargentina nak tgk maradona bogel....hahahah

Zura Tahir said...

ramalanku benar2 belaka...

Zura Tahir said...

ko sokong brazil zie...erm..

Zura Tahir said...

haaah...dia dh bjnji cm tue ke...klau cm tue aku sama ngan ko lah...hahahhaha