Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, September 17, 2010

Fastfood vs Raya

Assalamualaikum....

Sudah jadi kebiasaan aku n famili bila time raya sure nak pegi makan fastfood...macam tradisi plak...hari raya keempat ktorg pegi makan pizza hut...raya keenam pegi makan McDonald plak...masa pegi makan pizza terserempak ngan Ida...anak dia nak sangat makan pizza...



Menu atas meja...

Pinggan, sudu, garfu n pisau aku...
Ada button panggilan...senang mcm nie...bila nak order je baru tekan panggil dorang ambik order...


Salad buah...

Dari air coke kitaorang tukar ke air oren...

Ape ntah nama menu nie....order tuk adik aku..tp sume dapat rase...


Set large royal massala pilihan adik aku Ain...

Hawaiian chicken pilihan aku...


Mc Chicken di McD...tidak terdapat di Pizza...



Masukkan fries ngan cheese ke dalam paper bag pastue goncang..

Inilah hasilnye...


Kat McD pun ada jual ayam goreng jugak...spicy...sedap...



Free Signature Generator

3 comments:

madinger said...

wah wah, junk food is not good for your health...

abigemok said...

wah fastfood la pulak.. habis tu ketupat rendang semua?

A N A K - A N A K K U said...

tgk ko mkn, wat aku terliur lak...hahahah