Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, March 24, 2011

Bila Baju Aku Koyak

Assalamualaikum.....

Hancurnya hati bila tengok baju kesayangan aku rosak....uwaaaaaaaaaaaaaa...nie kes malam tadilah nie...dok iron baju untuk nak pakai ari nie....tak perasanlah suhu punyalah kuat...sebab sebelum tue iron baju lain...

Sekali aku letak iron atas baju nie terus rabak jadinya....uwaaaaaaaaaaaaaa....nak nangis lagi sekali....terus terlopong mulut aku tengok akan kerabakan baju aku tue....baju nie tak de lah mahal pun...beli kat Pasaraya Hari-Hari je....

Tapi aku suka design dia yang kolarnya macam drakula...baju nie kebiasaannya aku akan padankan dengan skirt panjang...dah lama tak pakai baju nie...so malam tadi bukak almari teruslah capai....




Aduhai....sedih...kebiasaannya kalau aku beli baju baru akan ade baju lain yang akan rosak...mungkin Allah tak nak aku berlebih-lebihan dalam memiliki sesuatu...besederhana adalah kesempurnaan dalam islam...hehe..terceramah plak pepagi nie....
Blogger Templates

12 comments:

onniey84 said...

heheh..sabor jer la....
oni pun pernah merasa seperti ini..ada hikmah tuu...nk dpt baju baru.. ;)

zella y said...

salam...

ni msti tgh berangan time iron bj ni heheheh...

ardinihumaira said...

nati beli baju baru kena kasi dni la kak hehe

saya_arief said...

ni mesti mengamuk jadi incredible zura.
;p

attyfir said...

selalu gak kena macam zura nie

Redbloodsnow said...

alolo...cian. kalo zie pun sedih...sobsob

Zura Tahir said...

hehhe..betul tue onniey..nk dpt baju br kot..

Zura Tahir said...

berangan dapt teka bunyi era zella...skrg nie dh rm16,800.00

Zura Tahir said...

ewah ewah dini oooiii..

Zura Tahir said...

hait...mengamuk...abis bilik lintang pukang...hahaha...jd hijau dah..

Zura Tahir said...

sadis tulkan kty..

Zura Tahir said...

mana xnye zie...baju kesayangan..