Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 4, 2012

Coklat Ada Rasa Teh

Assalamualaikum.....

Sekarang nie aku ralit minum air coklat teh nie....sedaaap sangat bagi aku.....sebenarnya air nie more pada coklat then adalah rasa teh teh sikit....aku tak pasti ada jual ke tak benda alah nie sebab yang aku minum nie free....hahhahaha....

Adik aku bawak balik umah aku dok perabih kan...nasib baik dorang yang lain tak suka kalau tak kena kongsi....hahahha...so aku sorang je lah menibai kasi abis....siap kecek bawak balik umah...nanti nak carilah...sebelum nie dok jeling pun tak nak....

Dua sachet tuk cawan besar nie....mana tak abis cepat...sekali buat dua jalan sekali rap...

Ini packagingnye....

~ zura ~

5 comments:

TS said...

hurmm..nk try jugakla...
cam best je..hihi

maszmadi said...

erm... x berapa minat teh yang ada susu ni... tapi macam best lak kalu teh rasa coklat kan... eh ke coklat rasa teh...?

dwatyKNY said...

sayala peminat no 1 teh... cam nak try jer yang baru ni...

Mrs Z said...

pernah rasa tp tak berapa nk boleh layan.. x tau knp.. kalau rasa coklat saja boleh kot... :)

Myra Jay said...

Tak penah nampak lg air ni..