Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, September 22, 2012

Siapa Yang Kelima

Assalamualaikum.....

Z77 komen aku masih lagi aktif....adakalanya aku pun hampir terlupa...almaklumlah kebelakangan nie aku dah jadi malas nak berblogging....tapi still sign in blog untuk tengok perkembangan blog aku...walaupun bendanye aktif tapi kalau aku yang tak aktif pun susah jgak kan...

Kalau sekarang nie sehari susah untuk aku update macam mana pembaca nak komen...lama kelamaan kuantiti komen pun menurun...ini adalah antara mereka² yang melepasi zon z77 komen aku...sapa pulak orang kelima...maknanya selepas nie aku kena struggle berupdate lah nampaknya....



Syarat-syaratnye senang sahaja.... 



Kalau nak tahu mereka² nie adalah nama² besar dalam dunia blogging...punyai followers yang mencecah 4 angka....terima kasih ya sebab sudi masuk blog akak...terasa kerdil dengan dorang² nie... 

>>>Bila tiada modal nak berentry....masih hutang hadiah ngan Cik Izah....

~ zura ~

3 comments:

kurus said...

mereka2 nie x pernah masuk blog akk layie ..
x kesah ..
janji sama2 suke berblog ..
maklumlahh blog akk x semegah mereka ;))

Myra Jay said...

Aiyark, cheq tergolong dalam nama besaq ke kak?
Biasa2 jela... :)

Myra pun sekarang ni lemau nak update entry, cuma melawat kawan2 je tu pun kurang dari selalu.

Unknown said...

tak kesah la ra asalkan jgn terus bersawang terus blog ko nie