Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 27, 2013

Sourvenier Dari Penang

Assalamualaikum....

Seronokkan bila ada orang ingatkan kita....ini kisah famili day company aku...dorang pergi Penang...kenapa aku sebut dorang...sebab aku tak turut serta...ada hal yang lagi penting yang kena aku selesaikan....balik dari Penang...tiga orang member aku hulurkan aku benda alah nie


Jeruk...boleh bikin sakit tekak....penanda buku dan dua keychain....ingatkan tak ada pape untuk aku dari dorang...alhamdulillah dorang ingatkan aku...hikhik....


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

8 comments:

Unknown said...

waahhh.. bestnye~
dapat ole2~

Anonymous said...

wah bestnyer kak..jeruk tu fav..hehe

Unknown said...

tanda ingatan
ra jom join contest di blog aku

Myra Jay said...

Jeruk tu memang sedap, tp kalau batuk jgn makan... takut melarat ;D

Zura Tahir said...

ingatan dr kawan2

Zura Tahir said...

akak pun suke jeruk jgak amy tp kena beware sikit bile makan...

Zura Tahir said...

itulah na..

Zura Tahir said...

hehe...kalau xbatuk tp makan pun boleh jd batuk myra...