Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, August 5, 2014

Perhatian Para Suami Dan Isteri

Assalamualaikum...

Gla selain sinonim dengan jerawat, muka glowing2...ia juga sinonim dengan kesuburan. Jadi aku nak share cara pemakanan set kan yg ada gla complex..

Cara makan set kesuburan shaklee

Set kesuburan Shaklee untuk si suami :

Zinc Complex - Zat yang sangat penting dalam pembentukan hormon testosteron. Beri tenaga dalam pembentukan sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Berperanan dalam pembentukan genetik DNA.

Vita-E Complex - Suburkan sel-sel & organ reproduksi lelaki. Melancarkan sel darah.
Cara makan set subur untuk suami :  zinc 1 biji sehari sebelum makan. Perut kosong lagi memudahkan penyerapan zinc dalam badan & vita-E 1 biji setiap hari.

Set kesuburan untuk si isteri :

Alfalfa - Sangat baik untuk wanita dimana bantu kurangkan masalah keputihan , haid tidak teratur, senggugut, sakit pinggang ketika datang bulan. Bertindak seperti kacip fatimah. 

GLA Complex - Bantu stabilkan hormon & untuk mudahkan perlekatan ovum & sperma. 

Cara makan set subur untuk isteri, Alfalfa 3-5 biji sehari.

Bagi period teratur, cara makan GLA ambil mulai hari pertama period hingga hari ke 13.  Hari ke-14 berhenti ambil GLA dan tunggu sehingga hamil/period yang seterusnya. Kalau masih period, mula ambil GLA semula (hari 1-13 period sahaja).Telan sebiji selepas lunch & sebiji lagi selepas dinner. 

Bagi period tak teratur, cara makan GLA ambil sebiji selang 8 jam setiap hari sehingga period teratur (biasanya 2-3 bulan lepas amalkan GLA, period akan teratur). Bila period dah teratur, ikut cara atas. Selepas 14 hari, boleh buat upt. Kalau positif, stop makan. Kalau negatif, sambung makan pada next period. 

So apalagi para isteri yang belum puyai anak...ayuh cepat berubah untuk dapatkan zuriat...inshaa Allah...dengan izinNya...hidup kita akan berubah.

Zura
Sg buloh
0122217442



~ zura~


~ zura ~

1 comment:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bagus untuk suami isteri macam ni.