Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, September 12, 2014

Urusan Sepenuh Hari

Assalamualaikum...

Semalam aku bagaikan superwomen....baru sampai rumah dah kena keluar balik...sampai tiga kali keluar...banyak urusan yang kena diuruskan....walaupun surirumah...ada saja urusannya...

Pertama :
Pergi bank kat petronas Subang Bestari....cash outkan duit dari Maybank...cash in ke CIMBank...pastue transfer untuk beli stok shaklee...pastu pergi JPN Kota Damansara nak collect myKid anak...sekali belum siap daaaa....pastu pergi makan kat Restoran Rasamas Bandar Baru Sg Buloh....selesai makan balik...pergi dengan mak, abah, adik dan anakku...

Kedua :
Pergi ambil barang kat Kuang...kedai member aku Zie...lepas tue pergi The Store...mak aku nak beli kain...aku pergi dengan mak, anak buah aku Muqri dan anakku....pastu tunggu my suami sampai...kita orang makan bersama...makan mee claypot kat food court bawah SB Mall....

Ketiga :
Teman abahku makan kat kedai mamak kat Sg Buloh...yang pergi abah, suami dan anakku....

Kesimpulan :
Di mana ada aku...pasti anakku pun ada sama...dia pelakon utama dalam hidup aku...kesayanganku...setiap masa sentiasa bersama dengan dia...rasa nak terus WAHM...semoga dimakbulkan Allah s.w.t....selain tue aku punyai masa dengan famili terutama mak dan bapakku...berbakti pada mereka...

Ini je dapat snap....amalkan ayat di bawah nie untuk di permudahkan urusan...


ayat dipermudahkan urusan....


inilah habit mak aku...sangkut baju....

~ zura ~

No comments: