Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, October 18, 2014

Grand Opening New Shaklee Home Office

Assalamualaikum....

Hari nie aku join grand opening new home office of Shaklee....OH moving at The Pinnacle Sunway....memula macam rasa tak dapat pergi sebab tak da kawan...nak drive sendiri dengan anak kecik kat sebelah...aku tak pernah buat lagi....

Malam semalam wasup dengan Shumie pasal pepium...pastue dia ajak pergi sekali...so apalagi...ibarat sudah mengantuk disorongkan bantallah aku nie...mintak izin suami...lampu hijau menyala je terus iron baju....

Pukul 0915 Shumie dengan Ena sampai rumah....Shumie drive kereta dia....almaklumlah "bank baru bagi" dia  dapat kereta tue bulan dua tahun nie...hihihi...lawak tul istilah "bank bagi"....merasa naik kete nissan almiera...esok2 nak tumpang lagi ye Shumie...hikhik...

Sampai sana sempat jugaklah ambik gambar kat booth.....rasa air mealshake....bergambar beberapa keping....ramai orang datang meraikan majlis berprestij nie....seronok....ini kali kedua aku join event berkaitan shaklee....


dapat sekeping pict dalam booth untuk kenang kenangan...yang ada nombor 0282 tue untuk lucky draw....dapat twin pack collagen powder tapi aku unlucky....hehehe....


sevenier dari shaklee....termos..memang nak sangat ada termos nie...



gambar empunya blog dan anak kesayangan....

~ zura ~

4 comments:

mama iman said...

Wah seronoknyeeeeee....

Salam singgah
http://mak-atam.blogspot.com/?m=1

Myra Jay said...

Bestnyer...

Meriah sagat kan :)

Zura Tahir said...

mmg seronok mama'snia

Zura Tahir said...

best myra...dpt rase esp n mealshake free...hihi