Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 19, 2015

Makan Steamboat Di Kafe D'Manggis, Kuang

Assalamualaikum...

Sabtu malam lepas...persatuan Sepakat mak aku buat makan-makan kat steamboat di D'Manggis Kuang....honestly...aku memang dah lama sangat nak merasa makan kat sini sebab review dari member cakap sedap....

So...lepas Maghrib kitaorang pun bergerak....kitaorang orang kedua awal yang sampai....masuk dalam ada juga beberapa meja yang reserve....takut penuhlah tue...memang ramai jugak orang makan kat situ....

Bila semua dah sampai barulah acara bermula...ucapan dari mc...lepas tue pengerusi persatuan...dah berucap bagai...barulah acara bersantap....the best time...hikhikhik....alhamdulillah....merasa jugak makan kat situ....

Jom tengok gambar....


Kemain senyumnye....


Suami dan anak....


Adik aku Seha dan Mak aku....


Adik aku Wiyah....


Hanim....


Again...Seha dan mak aku....


Suasana kedai....


Kubu Gajah...itu nama kampungku....


Jom masak kertas...


Misi lenjan bahan dalam periuk....


Penuh ko segala bahan....


Lebur sayur dalam sup....


Ketap2 bibir mak aku memasak...hehe...


Sebelum makan meh layan cerita dalam phone...





Orang orang kampung Kubu Gajah Luar....

ALAMAT PREMIS PERNIAGAAN
Kafe D’manggis, 254, Batu 17, Lorong Manggis
Kampung Cempedak, Kuang, 48050 Rawang, SELANGOR D.E.

GEO-LOKASI
GPS (lat,lon): 3.223024888540774, 101.53295964002609

NOMBOR TELEFON
Tel : +603-6038 6844

~ zura ~

No comments: