Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 23, 2009

Dinner

Assalamualaikum w.b.t........

Hadiah lucky draw aku....






Balutan yg kemas....






Pandangan dr atas...silver colour...






Pandangan dr depan.....sound mmg bergegar umah aku...

Haaa...inilah hadiah aku.....radio.....rase cm best je dapat hadiah nie...klau nk beli sndiri berjanggutlah...mmglah harga nye xlah smpai RM100 tp memikirkan keperluan tue xbape nk gune sgt...baik beli bnde lain....alhamdulillah...leh letak kat umah baru Desa Coalfield....

Mase mlm nie mcm²lah ktorg mkn....ade sate, nasi impit, daging kambing, chicken wing, nasi goreng, goeslow (betul ke spellingnye), mushroom sup....n plg xingat air sirap limau....hehehe...mengancam beb....lega tekak aku.... :-)

Oleh kerana aku handle bhgn lucky draw ngan 2 org mber aku....terpakse lah ktorg terjerit² panggil org naik ambik hadiah sbb PA system yg terlalu bermasalah.....erm....aku yg susah nk kuar suare pun terpakselah melontarkan vokal aku yg merdu nie.....kena lak mase tue hujan tp xlebat....mmg panggil hujan suare ktorg nie....hehehe....

Lepas sudah dinner a.k.a family day JASA....sabtu nie nk ngandap sport club activity lak...iaitu tournament bowling.....main kat U-Bowl, One Utama....
Okeylah...nti klau tournament bowling dh abis aku cite dlm blog nie.....sekian sahaja dr aku yang menulis merangkap penulis blog.....

4 comments:

iman said...

itu jer ker acik zura...hehehe tahniah, tp coselowlah acik zura, bkn goseslow....

Unknown said...

lawak lah ko ra hahahah:)). ok ar tu, atleast dpt gak hadiah kn?

zh-ena said...

bgs la tu dpt present kira ko nie lucky gak erk :D

Zura Tahir said...

lucky mendenye na...ktorg siap boleh pilih2 hadiah....hahaha