Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 2, 2009

Bosan Tahap Tenuk

Assalamualaikum w.b.t.............
Bosan tullah hari nie.....imah ngan ida cuti sbb drg keje bahagian wilayah.....alaaaa drg tue anak angkat je...bkn anak betul wilayah pun.....z lak xonline....byk keje kot...malas lak nk kacau....aku nie dh cm tenuk kepanasan dh nie...keje xbyk lak ari nie...tue yg dok memanaskan punggung je tue.....nk bace email...xbyk org send kat aku....aku nie bkn nye glamour pun.....hehhehehe.....keje byk aku dh settle kan mase exec aku cuti last week.....
Sebenarnye, aku tgh tunggu bonus nie....dgr mber aku ckp exec aku tgh buat kira² bonus.....huh....xsabar rase nye nk jd OKB sementara....xkesahlah OKB temporary pun jd lah jnji aku merase jd OKB....hehehhe....keje ape je aku buat ari nie yerk..?.....fill BG form...pastue filing document yg dh tertunggak lame dlm tray....pastue key in invoice in MYOB....itu je kot aku rase...lebihnye aku tolong mber aku packing satay....
Sebenarnye, boss aku belanje ktorg makan ari nie smpena CNY....d sbbkan budget yg agak² paras hidung ktorg cume dpt mkn satey je....tp itu pun dh syukur sgt.....dptlah sorang dlm 10 cucuk sekepala.....staff sume nye ade 67 orang.....mber aku beli kat Sate Haji Samuri, Uptown Damansara.....drg ckp sate Haji Samuri dh xmenyengat sgt mcm dulu....aku rase biase je....still sedap cm dulu....atau pun aku mmg peminat giler kepada sate....hehehe...agaknye itu yg membuatkan aku buta rase kot....
Aku nie mmg pantang nmpak org jual sate....mulelah air liur aku hmpir² meleleh membasahi bumi Allah nie (cm tipu je)....orang kate HANTU SATE....klau aku ade duit lebih sate lah akan aku spend untuk famili aku.....aku plg suke sate ayam sbb dia lembut dr sate daging....sate daging nie kdg² tgk jenis daging nye....klau nasib xbaik dptlah daging liat nk mampus.....lagi pun aku xleh mkn daging sgt sbb nti gusi aku mule lah membengkak n mule lah kepala aku sakit...daging kan panas.....
Ade org ckp sate perut sedap....eeee....dgr word perut pun aku dh ngeri apetah lg nk imagine rupe nye....aku organ dalaman nie mmg aku xmakan....mak bapak aku ckp xelok mkn organ dalaman haiwan nie...xbaik untuk kesihatan...tp lain org lain pendapatnye....terpulanglah...hak individu....klau dulu aku suke makan tengkuk ayam smpailah bapak aku tegur berbunyi begini "dah xde isi ke nk makan smpai tengkuk pun makan"....sejak tue tengkuk aku tolak tepi...pandang tengkuk pun cm xselera......
Erm...okeylah rase nye itu saje lah cite aku untuk ari yg membosankan nie.....dah nk kul 5 dah nie.....lg 15 minit dh nk balik....xsabar nk balik....aku waktu² cengginilah aku semangat sikit nk keje....hahahaha......okeylah cau kueh tiow dulu.....wassalam....

No comments: