Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, October 30, 2010

Dan Sebenarnya

Assalamualaikum...

Okey sebenarnye kan aku nak susun atur sikit blog aku nie...sebab kekadang aku pun konpius blog aku nie more on what...rojak buah ke...rojak mamak ke...atau aku cume menceritakan pasal masak lemak cili api sahaja ke...

Sebenarnye aku menulis untuk suka²...dan bila aku bosan aku suka bermadah²...dan kebanyakan nukilan aku di tulis atas kertas lepas tue aku buang...hahaha...rugi je dakwat pena aku kan...

Sebenarnya bila aku menulis aku dapat meluahkan ape yang ade dalam hati dan kepala otak aku nie...at least aku LEGA...walaupun ape yang aku tulis tidak aku ketengahkan pada umum...sebab aku menulis sekadar suka² je....

Sebenarnye aku adalah pelajar sastera mase form 4 & 5...banyak cara² penulisan yang aku pelajari yang di ajar oleh Puan Tailawati...sporting giler cikgu nie...tapi yang mengecewakan aku bila result aku tidak segempak yang aku target....

Okey sebenarnya...dalam dunia blogging aku lebih suka menulis tentang infomation berbanding cerita peribadi aku sendiri....sebab aku bukan orang yang suka menjaja cerita peribadi...ceewaaaaaaahhh...ayaaaaat..mcm artis plak...hahaha...

Tapi betul...hehehe..sebab aku rase lg byk kite cerita lagi byk pekung yang kite buka...penulisan aku kebelakangan nie pun berkisahkan keluarga aku...travel aku kesana sni...aktiviti aku...aku terbatas untuk mencari info untuk blog aku nie...

Mungkin lepas nie aku nak ubah cara penulisan aku kot...tapi tak bermakna aku tidak menceritakan pasal aktiviti aku dan famili....mungkin aku akan mencari info yang berguna untuk kite share bersama...


Free Signature Generator

6 comments:

Unknown said...

ye.. betul tu, sila2!! dont measure all k!

ardinihumaira said...

;)
dni dulu banyak cerita hal peribadi. pendek kata hari2 masa tahun 2008 tu.. skang dah jarang

~aSHa~ said...

pelbagai kan....family, semasa, sekitar..


asha tulis ikut suka suki

Ieqa Swetluv said...

"dalam dunia blogging aku lebih suka menulis tentang infomation berbanding cerita peribadi aku sendiri"



ika pun tulis blog untuk suka2 je.. rasenye byk yg perlu diperbaiki dlm penulisan blog

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

i masih baru..byk kena study pasal dunia blog ni ;)

Zura Tahir said...

xpe joy..otai2 blogger sume nya xkedekut ilmu...drg sudi tolong asalkan ade pertanyaan..:)