Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 5, 2010

Hari PMR

Assalamualaikum...


Google...


Hari nie hari PMR untuk student form 3...nak wish good luck kat adik² yang mengambil exam PMR nie...yang penting jangan gelabah jawab soalan...jangan terlalu yakin...ingat akan Allah selalu...PMR aku dulu cm ne erk..dh lupelah...

Tapi yang pasti aku telah menghampakan seorang cikgu aku yang mengharapkan aku dapat baik dalam subjek yang di ajar...rasa terkilan yang amat sangat masa tue...sbb cikgu tue mmg best mengajar n aku senang faham...

>>>Tapi yang pasti aku menangis dapat result PMR..lepas tue dtg motivasi dalam diri untuk dapat result yang baik dalam SPM...tapi tak delah gempak sgt pun result SPM aku...kehkeh..



Free Signature Generator

12 comments:

A N A K - A N A K K U said...

erk ko hampakan cikgu per ra???eee rindukan zaman sekolah....dr form 2 kiter bersama, jwb exampun bersama...huhhuhu

|| NaFiRaa || said...

tak ingat jugak suasana amik pmr.. kalo spm tu.. ingat lagi laaa..

saya_arief said...

rindu time skolaa...
:D

Zura Tahir said...

mana leh bgth...secret recipe aku tue..hehe..aku ingat lg siap baling getah pemadam tulis jawapan atas tue..tp bkn exam betul..

Zura Tahir said...

tuelah...rase dh lama sgt tinggalkan PMR

Zura Tahir said...

pinjam mesin masa doraemon..hihihi...

oya said...

comelnya upin ipin amik pekse..

Zura Tahir said...

hihi...upin ipin br darjah bape oya...

ardinihumaira said...

dni nak ambik pmr balik buleyh tak. hik3

Zura Tahir said...

boleh2...g gune mesin masa ngan arief...hikhikhik

oya said...

aper yg kamu buat tu smpi hampa cikgu..
ni mesti teacher's pet kah..

Zura Tahir said...

ala result xcantik je..bkn teacher's pet tp wonder pet..hhihihi