Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, November 28, 2010

Ena Dapat Baby Boy

Assalamualaikum....

~ TAHNIAH ENA ~



"Salam, Telah selamat lahirkan bby boy seberat 3.49kg pada pukol 4.27 pg tdi di hosp sg buloh secara se-car"

Alhamdulillah....kepada sapa folower member aku nie...inilah berita terkini dia...Ena telah selamat melahirkan baby keduanya...tahniah Na....bertambah anak buah aku...hehehe...Umairah dah ada adik....

Ena satu ketika dulu adalah kawan rehat aku sbb opis kami berdekatan....kalau masa sekolah dulu...Ena kawan aku dari form 3...form 4 & 5 kami dulu duduk sebelah-sebelah dalam kelas...apa nama anak Ena nti aku akan update ye...



Free Signature Generator

4 comments:

~ain said...

ena ada sms gak pagi tadi.. nanti zura sampaikan ucapan tahniah dari kami ye buat ena.. hehhe

Zura Tahir said...

insyaallah ain..

ardinihumaira said...

Alhamdulillah...
tahniah ^__^

Zura Tahir said...

tq dini bg pihak kak ena