Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 15, 2010

Mengimbau Kenangan Sekolah

Assalamualaikum....

Sampai je kawasan depan sekolah...mata aku ngan adik aku Ceah tertumpu pada bangunan yang tengah membangun...banyak dah berubah...sekolah lama tue...ingat lagi dulu ada bangunan kelas lubang²...tapi dah roboh...tak patut betul...


Aku parking kat bawah je...


Pintu masuk sekolah...


Inilah bangunan yang tengah di bangunkan tue....4 tingkat beb...

Yang aku arrow kan tue adalah bangunan lama tapi di beri nafas baru...hehe...cat barulah tue...dulu bangunan tue je yang ada...lepas 10 tahun dh banyak plak bangunan yang naik...salah satu arrow tue adalah bangunan kelas aku mase darjah 6 tapi lupa yang mana satu...hihihihi..aku rase yang sebelah kanan tue kot...



Free Signature Generator

2 comments:

ardinihumaira said...

teringat lak kat sekolah dni :D

Zura Tahir said...

klau cam tue kena g sekolah dini balik..