Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 22, 2011

Barang Sudah Sampai

Assalamualaikum....

Barang yang aku tunggu² telah pun sampai dengan selamat.....alhamdulillah....dapat bergaya dengan felt craft yang cute hasil kerja tangan aku sendiri...eh eh eh...aku pandai ke buat....no no no no...belum belajar lagilah nak buat benda alah nie....

Sebenarnya aku telah pun order benda nie kat someone yang dah lama aku kenal dalam dunia blogging nie....sejak dia war² kan bisnes dia nie..aku terus rasa nk order kat dia....lagi pun tengok hasil kerja dia cantik² belaka n cute miut...

Meh tengok dulu ape bendanya...nanti baru aku bagitahu sapa yang buat erk...

Ini envelope...dia pun nak show diri dia jugak....

Ini free gift...hair band....

Haaaah nielah benda nye...masih dalam plastik...dia malu nak kuar...

Nie baru real....aku kuarkah dari plastik tue....terteralah nama aku tue haah....ZURA...

Tengok pelekat kat plastik tue...sure korang tahu sapa orang nya....sapa lagi kalau bukan Dini...blogger femes tue....dialah yang buat benda alah nie...aku beli kat dia...harga satu tue RM5.00 + postage RM3.00 sebab guna post express....ada free gift lagi tue....lepas order yang ini...aku order lagi 2 untuk bagi kat kawan² aku...stil in progress...
Blogger Templates

8 comments:

@e_da said...

alamak hijau.. cantiknya zura... suka la...

AngahSayang2314 said...

wow bestnyer rezeki tue....tahniah

Sharinginfoz said...

seronoknya

Bulan Purnama said...

waahh .. comel jek :)

sarah mohamad said...

bestttttt nyaaaaa!#jeles hiks

Ardini Humaira said...

kak.. yang nama saja tu dah siap.. yang ada number tu belum siap lagi. hehe dni duk tunggu keychain sampai.. keychain dah habis stok pasalnye.. InsyaAllah ahad ni dni contact akak ey tunjuk gambarnya dulu ;)

Zura Tahir said...

okey dini..bila2 je..

Miecyber said...

Tahniah....:D

Tips Elakkan Mabuk Darat