Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 4, 2011

Kejutan Birthday Seha

Assalamualaikum.....

Ari sabtu aku tak keje sebab bos baik hati bagi straight cuti tiga hari sempena labour day....best tue cuti lama...dapat rehatkan otak, badan....bukan senang nak cuti lama tanpa deduct annual leave nie...

Petang tue ktorg pegi kolej adik aku Seha kat UiTM Puncak Perdana....dia tengah exam nie...kawan² umah dah balik tinggal dia ngan sorang lagi tak balik....esoknye baru nak balik....adik aku lambat abis exam...

So ktorg datanglah melawat...lagi pun dekat sesangat ngan umah....mak aku buat surprise tuk dia sebab b'day dia 28hb 04 ari tue...beli kek pastu bawak jajan ngan makanan sikit....masa sampai tue pun dia baru je abis paper....

Cheesse blueberry...sedap tapi cheesse cepat muak kan....nama adik aku yang bongsu tue pun ade jugak kat kek...sibuk tul...bongsulah katakan....

Ish ish...pening pening....

Baik je duduknye...mak dia masih dalam pantang...semalam baru abis...dia dah tak kesah ikut ktorang pegi memana..senang nak jaga asalkan ade puting ngan susu....tapi kalau dah mengamuk...aku akan tanganlah nak memujuk...

Rakusnya melantak...hehe...anak buah sepupu aku pun ikut sekali...terkejut Seha tengok ktorg datang bawak kek ngan bala tentera yang ramai...
Blogger Templates

9 comments:

amal said...

cedapnye kekkk

krole said...

wuahhh hepy birthday~ nmpk sdap kek tu~

sahromnasrudin said...

cukup ke kek tue??? tgk mcm kecik je heheheee

Ya ALiya said...

ya feveret blueberry cheese kek tu.....sedap nyer la ara.....

Zura Tahir said...

mmg sedap wani

Zura Tahir said...

sedap krole tp cepat muak sbb cheesse

Zura Tahir said...

terlebih cukup sahrom...

Zura Tahir said...

feveret Ya ke...

Zie Madini said...

yummyyy lah kek tu kak. nak sehiris :D