Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 2, 2011

Lunch With Si Dia

Assalamualaikum....

Dah petang baru ada satu entry.....pagi tadi tak de idea so senyap jelah....hari nie aku rehat dengan seseorang yang dah lama aku tak rehat sama...kalau dulu kejap² ada je entry pasal lunch ktorg...tapi dah setahun cite pasal lunch ktorg tak de.....

Orang itu dalah.....jeng jeng jeng jeng...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Ena...


Air ktorg...aku teh o ais limau...Ena air asam boi....


Salad Ena...member nerves...


Chicken rice aku....biasa je nasinya tapi sebab nak try kan...

Macam mana aku boleh rehat dengan ini makcik...dia ada interview kat kawasan opis aku nie..so tue yang dia ajak lunch sama tue...mudah²an dapatlah dia keje tue...bertambah dekatlah ktorg nie haah...ktorg lunch kat Pizza Subang 2...
Blogger Templates

30 comments:

saya_arief said...

sedap nye dye pnye lunch.
;D

Ieqa Swetluv said...

kawan akak ni pun blogger gak ke?? kem salam ya hehe

A N A K - A N A K K U said...

pizza nie kembar ngan kfc kan ra...aku tau tmpt nie...

ardinihumaira said...

comelnye si dia.. ;)
hehe sedap akak makan. gulpp

maszmadi said...

la... ingatkan ABC tadik.. rupenye salad.. hehe

lady-D said...

adehhhh..nasi tu bikin dla lapar la..ni rs nak blk kg cpt2 ni

zh-ena said...

hahahahha dlm gabra abis gak salad tu

Sharinginfoz said...

sedapnya makan

Unknown said...

wah.. dh lama korang x papr entry makan2 sesama kan?

Farhan Zulhusmi said...

isy2...sedapnya...
boleh xamek dlm blog nie...nak makan lah...hehehe

norhaizan said...

bestnya menu lunch kak zura..terliur tgk..kem slm kat kwn kak zura eh (^_*)

pak long said...

salam...
fuhhh sedapnyer...

Anati Soki said...

alahai.. review pasal makanan je mesti anat terliur.. lapar.. :( hehehe

erleena said...

nk jugakkkk :P

Lovely Bella said...

nak lunchhh skali jugakkk!!!

Zura Tahir said...

mmg sedap arief..kenyang..

Zura Tahir said...

yup eiqa..dia pun blogger jugak..nti akak smpaikan salam ye..

Zura Tahir said...

a'ah...kembar lain mak lain bapak mah..hehe

Zura Tahir said...

comel..orgnye kecik2 je dini..

Zura Tahir said...

hahaha...salad dh macam ABC ke masz..betapa rakusnye ktorg ambik kan..

Zura Tahir said...

hehe..cepat suruh mak masak cm tue d_la

Zura Tahir said...

gabra dan lapa 2 bende berbeza na..makan tetap makan...:D

Zura Tahir said...

sharinginfoz - sehingga menjilat jari..

Zura Tahir said...

a'ah zie..kalau ena dpt keje sini...pasnie ko akan baca entry makan ktorg je lah...hihihi..

Zura Tahir said...

ambiklah farhan..pastue makan..ape rasanya erk..

Zura Tahir said...

insyaallah haizan akak sampai kan...

Zura Tahir said...

bila pak long nk belanje sy plak...sedap tue..hehe

Zura Tahir said...

terliur anat...jgn meleleh tau...kang xcomey dah..

Zura Tahir said...

ala dh abislah erleena..nti kite bagi erk..hihihi

Zura Tahir said...

meh dtg sini bella..kite lunch sesama..tp bella bayar...hahaha