Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, February 10, 2011

Special Post Untuk Imah & Deedee87

Assalamualaikum.....


Fuuuuuuuh...jenuh aku menunggu followers ke 333....aku plak yang excited ngan nombor 333 nie apesal plak nie.....aku kan suka nombor 7...nombor 7 tetap dalam hati aku nie...tak da selain nombor 7 yang berada dalam hati aku nie....

Adakah hati aku berubah arah....oh tidak...bukan...tetapi aku nak dedikasikan nombor 333 nie kat member baik aku sorang nie sebab dia suka sangat nombor 3...sebab dia anak ke-3...nah Imah aku dah tunaikan hasrat aku post special entry tuk ko.....hikhikhik...

>>>Terima kasih pada deedee87 kerana sudi menjadi followers aku....click deedee87 tuk ke blog dia...bape lama lagi nak tunggu followers ke 777...errrmmmm...
Blogger Templates

14 comments:

A N A K - A N A K K U said...

hahaha terharunya...adoiyai

TS said...

huhu..klu saye plak rse nak wat en3 je tuk sume no. yang lawa2..tp melampau plak nnt..hehe..
bile nk wat special en3 tuk no saye suke lak kak??? no 1..hahaha..tbe2..

Unknown said...

wah.. dh 333, kalah followe list aku

pak long said...

salam...
sempoi no tu....

TS Frima said...

kunjungan ingkat, sekedar menyapa ^^
have a nice day :)

ardinihumaira said...

wahhh akak.. bagus ni wat entry khas ;)

attyfir said...

kty lak suka no 5..ngn no 3

Zura Tahir said...

terharu jgn smpai menangis ye imah...aku xkose nk memujuknye...hehehe..

Zura Tahir said...

erm..dh terlepas ieyla...

Zura Tahir said...

alhamdulillah zie..xsangka aku merasa followers seramai nie..

Zura Tahir said...

wsalam...yelah pak long..triple 3..

Zura Tahir said...

tq rian...have a nice day to u too...

Zura Tahir said...

hehe..untuk perkenalkan blogger lain kat blogger yg lain..

Zura Tahir said...

nbor 5...sy anak ke-5 kty..kekdg suke jgak nbor 5 nie..