Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, February 1, 2011

Selamat Pengantin Baru Elis

Assalamualaikum.....

Lawa plak cincin yg aku google nie...


SELAMAT PENGANTIN BARU

Kalau tadi aku buat entry pasal putus cinta...lah nie aku buat entry untuk mereka yang sudah berjaya dengan cinta nya....alhamdulillah...sorang rakan blogger aku bakal bergelar isteri orang esok...bakal menamatkan status bujang nya....

Tahniah untuk Elis Afia yang bakal menamatkan statusnya pada malam esok....dia jemput kawan² FB tapi aku tak dapat menghadirkan diri....terima kasih Elis sebab sudi jemput....aku nak wish untuk Elis....
  • Semoga jodoh berpanjangan
  • Selamat menempuh alam baru
  • Bahagia dunia akhirat
Blogger Templates

10 comments:

amal said...

selamat pengantin baru elis! :)

Myra Jay said...

Lawa cincin emas tuh..
Lebih kurang cincin tunang MJ je.. :)

Dah klik HB :D

saya_arief said...

nak kawin jugak.
:D

Unknown said...

selamat berbahagia..

Zura Tahir said...

selamat2...wakil elis...hehe...

Zura Tahir said...

ntah2 tu mmg gmbar cincin tunang MJ kot...

Zura Tahir said...

calon dh ade ke arief...hehehe..

Zura Tahir said...

aminn...doakan yg terbaik untuk mber blogger kite...

ardinihumaira said...

nak kawen :'( huuu

Zura Tahir said...

boleh boleh...nti kawin ye dini...hikhikhik