Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, February 11, 2011

Lepas Sudah Geram Membara Aku Nie

Assalamualaikum......

Pertama sekali alhamdulillah atas rezeki yang di limpahkan kepada aku dan keluarga....setelah geram membara membaca kedua² entry ini dan ini...semalam terus aku booking adik ngan mak aku nk pegi beli lepas balik keje....

Masa lepas je baca entry tue terus aku cakap "nie tak boleh jadi nie...aku nak jugak"....nasib baik ade rezeki lebih sikit hasil beberapa orang bagi aku angpow raya cina....so aku kongsikan rezeki tue dengan famili aku...biar sama² merasa....

Ape lah benda yang aku geram kan sangat tue....


Budak Ana nie mintak ape nie....siapla tangan macam orang mintak makan...hehehe...lagi pun masa nie memang tengah nak makan malam....ape yang dia mintak....jeng jeng jeng jeng...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Satay ayam...hikshiks...harga RM0.60...aku beli 50 cucuk...

Close up lagi untuk tatapan umum...

Satay daging nie harga nya RM0.70...yang nie pun aku beli 50 cucuk...

Kuah kacang...nasi impit lupa nak snap plak...harga satu bungkus setengah dari ketupat adabi tue RM1.00...aku beli kat Kuang tapi nama satay nie satay subang...kedai nie memang ramai orang...kalau nak pegi kena awal dalam lepas solat maghrib...
Blogger Templates

16 comments:

A N A K - A N A K K U said...

mmg sedap kan ra....hehehehe ak ingat ko g mkn oblong....hehehehe

attyfir said...

salam zura.ni yg buat kty nak makan satay jugak nie..

kty lebih suka satay daging sbbnya manis lebih

Jom baca: Senyum Lebar

AngahSayang2314 said...

uittt sedapnyerrrrrrr

norhaizan said...

wah...sedapnyerr...mengidam plak nor ngan sate..kak zura, nor nak mintak address kak zura..nnti reply kat blog nor eh..tenkiu kak zura..

krole said...

wuahhh!!!i realy luv sate ngeee~

Redbloodsnow said...

ya ampunnn..satayyyy. NANGIS!

lady-D said...

Ya Allah, satay mknn peberetku juga ni...hehe..aritu blk x smpt nk gi bli satay best just smpt bli satay kat radix je..nsb bek bleh thn rasa dia..

Ya ALiya said...

ya pernah makan sekali satay subang tu,tapi tak menepati selera kami.....lain orang lain citarasakan....

Zura Tahir said...

oblong aku nk tunggu ko belanje aku...heheh

Zura Tahir said...

kty pun suke satay...yup...satay daging mmg lg sedap dr ayam...sbb terasa manisnye..

Zura Tahir said...

hehe..mmg sedap angah..melepas hajat nk makan...

Zura Tahir said...

okey nor..

Zura Tahir said...

ramai penggemar sate nie..

Zura Tahir said...

jgn nangis zie...kena gumbira dpt mkn satay..

Zura Tahir said...

kat radix ade jual satay jugak ke...

Zura Tahir said...

tuelah ya..tp yg nie punye kureng sikitlah ya...kalau sblm2 nie sedap..