Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 23, 2011

Kete Aku Hilang

Assalamualaikum.....

Korang penah kehilangan barang tersayang tak...sure penah kan....ape korang rasa...meh kongsi pengalaman dan perasaan ngan aku...sebab aku pun nak berkongsi pengalaman dan perasaan aku kehilangan barang tersayang....

Kejadian nie berlaku malam ke pagi tadi.....masa tue aku ngan member aku Imah baru balik keje...so ktorang nak pegi punchcard....tapi bila tengok ramai sangat tengah punch...dah tue aku tengok member aku Salina dah pegang punchcard ktorang....

Bila dah tengok tue aku ngan Imah pun teruslah tuju ke kete aku nak balik....sampai² je kat kete aku terkejut beb bila tengok kete aku kena pecah...bumbung dah tak de...tayar aku dah kena tukar ngan tayar lagi besar...kete aku kecik je...uwaaaaaaaaaaaaaa...

Sport rim pun dia tukar sekali....aku baru je tukar tayar bulan lepas.....uwaaaaaaaaa....seat belakang pun dia copet jugak....durjana batul....aku dah terkedu masa tue...tak tahu nak buat ape...ade dua orang lelaki kat situ pun just tengok je aku tergamam....

Yang aku herannya tue...macam mana aku boleh balik sama ngan Imah sedangkan kitaorang keje tempat yang berlainan....dan yang lagi satu peliknya...kawan aku Salina tue sebenarnya dah lama aku tak jumpa...kehkehkeh....

Nasib baik sume tue hanya mimpi sahaja...walaupun sekadar mimpi...aku dapat rasakan perasaan hampa bila kehilangan barang tersayang....memang sadis....harap² mimpi tue tak jadi kenyataan....my savvy....aku sayang my savvy....

>>>Mimpi banyak tafsirannya....
Blogger Templates

20 comments:

~ain said...

minta jauh laaaa tragedi hilang kereta ni walaupun dalam mimpi, ianya amatlah melukakan hati..

hukhukhuk

attyfir said...

moning zura..ingatkan tadi bebetul ler..

kty penah kehilangan kereta.
masa tu kty keje kat otel, mcm biasa kty nak balik pergi tmpt kty parking, kete kty tade..cuak.puas carik setiap tingkat pun takde..penat dah cari .udahnya kol along ..lepas tu along ngn guard dok cari-cari..akhirnya jumpa ..

yang peliknya jumpa kty tmpt yg kty parking jugak..sampai skrg kty dok musykil..

.

Zura Tahir said...

betul tue ain...rase nk nangis pun ada mase terjaga tue...

Zura Tahir said...

erk...awat jd cm tue plak kty...kena pukau ke...erm...

A N A K - A N A K K U said...

tajuk ko mmg hebat, tp bila bc de name aku ngan ina, akuu dh cnfm ko nie mimpi jer....eeeeeee xde keje ker? mimpi y bebukan

saya_arief said...

semalam kami mimpi antu.
:P

AngahSayang2314 said...

nasib mimpi kalau tidakk abis... takut gak kan....

TS said...

lorh...suspen je..
ingat btul2..pelik gak org tu xamik kete tp pecah bumbung je..hakhak

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

mintak dijauhkan..x best nye mimpi cam gini kan...bgn tido still terasa :(

|| NaFiRaa || said...

uih~ takut gak kalo mimpi cam tuh kan~ takut bebetol jadik!!! mintak jauh laaa..

ardinihumaira said...

uiskk ingat betul dah tadi.. risau lak dni. hehe mimpi daaa

Zura Tahir said...

hehe..kejelah tue mah..mimpi cm tue...suspen tue aku mimpi..kahkahkah...ko ngan salina pun masuk dlm mimpi aku...

Zura Tahir said...

antu ape arief..

Zura Tahir said...

tuelah angah..nasib baik mimpi je..kalau betul2 uwaaaaaaaaaaaa

Zura Tahir said...

kehkeh..org tue kire baik hati lg lah..

Zura Tahir said...

amin...mintak di jauhkan...mmg xbest...

Zura Tahir said...

eeee...serun nafira...nsib baik mimpi je..

Zura Tahir said...

mimpi je dini tp masih terasa lagi smpai skrg...

oya said...

suspen jer...sbb lately dgr byk kete hilg

Zura Tahir said...

hehe...mmg pun kan...tuelah kesian sapa yg hilang kete tue..