Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, February 8, 2011

Aku Nak Back To The School

Assalamualaikum.....


Kalau pegi pasaraya bershopping aku suke terjah section coklat....memang suka sangat...tapi ada lgi satu section yang aku suka terjah iaitu stationery....memang suka sangat walaupun dah tak bersekolah....tapi aku suka tengok alat tulis....

Baru² nie aku telah bersoping alat tulis untuk kegunaan sendiri kat Tesco Puchong....sementara tunggu adik aku abis kursus kawin ktorg pegi soping kejap....bila tengok alat tulis hati aku jadi geraaaam je....rasa nak back to the school....

>>>Lepas nie tak de lah perangai mengaku harta kakak aku sebagai harta sendiri lagi...hehehe...
Blogger Templates

12 comments:

wahida said...

akak lak kalau gi pasaraya wajib terjah part frozen food...lalalala...

Unknown said...

ingatkan ape lah back to school ko tu ra.. :D

ardinihumaira said...

comelnye saletip tu :D

A N A K - A N A K K U said...

heheheh akuupun suka ra, wlpn aku x suka g library, tp aku suka duk kedai bku....hehehehe

Ra-kun said...

terimakasih sudah meninggalkan jejak di laman saya. bila berkenan, silakan singgah lagi :)

Amir Said said...

rindu jugak dengan zaman sekolah ni. :-)

Zura Tahir said...

frozen food..sy kurang plak kat section tue kak

Zura Tahir said...

hehe..ape yg ko ingat zie..

Zura Tahir said...

erm...comel erk..bolehlah dini..

Zura Tahir said...

kedai buku...yup aku pun...tp malas nk baca buku..

Zura Tahir said...

tq rian..sbb selalu singgah sini jugak...

Zura Tahir said...

jom sama2 pakai baju sekolah jom amir...