Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 21, 2011

Oh Ayam McD

Assalamualaikum...

Ko buat aku terliur....

Mengidam time sudah sampai dalam diri aku nie...addoooiiyayyyy...dah bape ari dok terpikirkan ayam goreng McD nie....dok terbayangkan kerak² dia yang sangat rangup di makan...alamak...terliur dah nie....

Aku nak makan kat McD BRP jugak....sebab kat situ memang sedap ayam dia compare ngan kat Tesco Puchong...hehehe....keciwa betul bila ayam yang aku beli kat McD Tesco Puchong berlainan dengan kat McD BRP nie...

>>>Kekadang aku nie cerewet jugak tang makanan nie...dan kekadang aku sendiri tak faham dengan selera aku....BRP stand for Bukit Rahman Putra....
Blogger Templates

10 comments:

~ain said...

tak pernah makan ayam mcD. Kalau pi mcD, sibuk nak makan double cheese burger, walaupun sebelum masuk tu dah pk nak order ayam mcD.

Alahai....

attyfir said...

Rasanya macam dah lama tak makan kepci

Anonymous said...

lain tempat lain rasa ek. tak pernah pula 'detect' mcam nie.huhu

ardinihumaira said...

akak.... lanje dni... :D

Redbloodsnow said...

oh tidakkkk! ayam goreng mcdddddddddd. tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk . ngidam sudah :(

Zura Tahir said...

try ain...jgn x try...

Zura Tahir said...

kepci ke mekdi kty..hihihi..

Zura Tahir said...

tgk tmpat jugak cikgu...mcm kfc ngan pizza pun sama jugak...ramuan sama tp cara masak nye berlainan..

Zura Tahir said...

jooooooom dini...

Zura Tahir said...

hahaha...pe lg...terjah mekdi zie...