Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, February 10, 2011

Carta Hot Storyku

Assalamualaikum.....

Hari nie aku story mory pasal perkembangan blog aku....bila ada perubahan aku akan update bila kelapangan just for my record only...sebab nak tahu turun naiknye blog aku nie...kali nie perubahan pada column hot story blog aku....

Kalau dulu Contest Petua Kecantikan mendahului carta tapi kali nie dia terpaksa akur dengan kehebatan post Raja Lawak - R2....hahaha...mana yang hebat ntah....okey...tengok jelah statistik kat bawah nie yang mengubah carta hot story aku nie...

Raja Lawak naik satu anak tangga...Contest Petua Kecantikan jatuh satu anak tangga...Antara Linda Hashim & Tiz Zaqiyah maintain....Wanita Itu Seksi naik satu anak tangga....membuatkan Ziana ZainTwitter Trend Worldwide menjunam tangga kelima....kedudukan semalam hingga ke hari ini...

Sebanyak 106 views per month....

Ketinggalan di belakang Wanita Itu Seksi dengan majoriti 4 pageviews....dan terlalu jauh kebelakang untuk Contest Petua Kecantikan dengan majoriti 700 pageviews....
Blogger Templates

12 comments:

lady-D said...

setau dla kalo buat en3 psl artis mmg ramai pmbaca kan..keep it up..dla tumpang bc..hehe

Unknown said...

wah...

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

sgt hot..suka Tizz..lawa ;)

AngahSayang2314 said...

rajin yeee.... hehehee

attyfir said...

rajin zura.

Jom baca: Bertahun2 Tersalah Tarikh Wedding Anniversary

ardinihumaira said...

laki la tu yang cari wanita seksi hehehe

Zura Tahir said...

tuelah d_la..tp akak xbape plak nk cite psl artis..tp tgk2 isulah...

Zura Tahir said...

wah jugak zie...hehhe

Zura Tahir said...

tiz mmg hot the greatest..haha

Zura Tahir said...

sbb kelapangan angah...hehe

Zura Tahir said...

sikit je kty..

Zura Tahir said...

hahaha...betul tue dini..drg mesti ingat akak letak gmbar ppuan seksi...:D