Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, February 22, 2011

Mata Hitam Bertukae Ke $$$$$$$

Assalamualaikum....



Sejak dua menjak menyertai heartbeat nie...$$$$$$$ (kira ada bape ringgit sign tue) pun cepat nau jalannya....click banner je terus dapat sen..RM0.04...walaupun sikit tapi kalau sehari orang click banyak² tak ke dapat cecah hinggit².....

Berlainan ngan hari² sebelum nie....selalunya aku bergantung pada click banner je...itu pun kalau ada orang sudi click....baru lah sennya jalan...tapi bila tengok ada naik RM2 kat coloumn refer friend to register....alhamdulillah....

>>>Aku click korang nya HB jugak tau tapi aku click senyap² je...
Blogger Templates

12 comments:

saya_arief said...

belom sampai seru ag nak join heartbeat.
:D

attyfir said...

Sama lah ngn kty..kalo masuk blog yg ada hb..pun kty klik je..

jom kita klik2 ye..

ardinihumaira said...

bestkan HB ;)

sahromnasrudin said...

wah!!! untunglah..saya singgit pun tak cecah lagi heheheee

Zura Tahir said...

sbb nuffnang dh byk $$$ erk arief...

Zura Tahir said...

kena ade kempen klik HB nie kty.....hehe

Zura Tahir said...

a'ah dini..best sesangat

Zura Tahir said...

xpe nti sy tolong klik kan erk sahrom...kena tolong menolong...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

walaupun kina x de HB kina nak KLIK² kat sini. nak bg duit nan hado la kan. cara nie lah dpt bg. miahahahaha....

Zura Tahir said...

thanks kina..hikhik..

Redbloodsnow said...

zie kan kak zura. stillll lg blur² dgn heartbeat taw. tak effect nuffnang ker ek? :D

Zura Tahir said...

akak pun mulenye ragu2 jugak nk join tp bila tgk ramai yg ckp xeffect pd nuffnang...tue yg join jugak tue...