Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, February 11, 2011

Sang Arjuna Di Sumpah

Assalamualaikum.....

Demi nak buat entry pasal sang arjuna di sumpah menjadi katak....aku tutup mata sebelah...menahan geli yang tak sudah...menggeliat² badan aku menengoknye...rasa nak muntah pun ada tapi aku tahan...

KATAK atau FROG...binatang ciptaan Allah s.w.t yang paling aku geli tahap maksimun...bukan bermakna aku benci dengan ciptaan ini...tapi aku di beri kelemahan untuk tidak boleh membelai dia...eeeeeeeee...geli...

Kalau si katak nie ada aku sure menjauhkan diri...aku takut kalau² dia melompat tetiba....mahunya aku lagi tinggi melompatnya...ada macam² jenis katak dalam dunia nie..tapi yang aku kenal kata puru, kodok, pisang...tue je..

Sebenarnya aku dh lama nak buat entry pasal katak nie sebab aku ada TERtengok satu dokumentari pasal katak Cane...memang geli siot aku tengok...sampaikan aku terus tutup t.v sebab tak nak tengok...

Dalam dokumentari tue dorang tunjukkan macam mana dorang perangkap katak....bila termasuk dalam perangkap punyelah banyak katak dalam bekas besar tue....dah tengok cam tue teruslah aku menggeliat² geli....

Tapi bila binatang nie di dera atau di pukul aku tetap jugak ada rase kesian...tapi alhamdulillah sepanjang aku tak suke katak nie belum lagilah aku nak dera dia...kesian dia...selain katak aku geli pada cicak, tikus....menari² aku kalau dorang nie menyerang...


Katak ape nie erk...???

Cool je katak nie....

Eeeeeeeeeee....yerk...geli geleman aku tengok....nak tengok pun geli inikan nak tido ngan katak.....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........pict sume from google...
Blogger Templates

19 comments:

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

eeee..tumpang geli jugak dgn katak...

Unknown said...

erk, katak!!

A N A K - A N A K K U said...

eeeeeeee geli..katak, tikus...aku mmg geli

lady-D said...

dla suke anak patung katak..so cute..hehe..

sahromnasrudin said...

meesti pic yg last tue dia suka makan katak panggang kan huhuuhhh

zh-ena said...

dulu time sek0lah kan.
kasut sek0 letak kat luar
pastu nak pki rasa geli jea tapak kaki

bila tgk ada katak
mmg melenting la dibuatnya

Anonymous said...

katak oh katak
mengapa kau panggil hujan.huhu

Shahada Fauzi said...

eeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwww..geli nye kak!


p/s::akak! barang dah sampai..tenkiu kak!suka2!lebiu!!^_^

Redbloodsnow said...

last pic tuh buat zie jd geli ler plak kak..hehe :P

Zura Tahir said...

geli sesgt kan joy...eeee..geli bleh tumpang2 erk..hihi..

Zura Tahir said...

a'ah..katak zie..bkn burung...hehe

Zura Tahir said...

samalah ko ngan aku mah...geli geleman..

Zura Tahir said...

eeeeee....dla..even patung pun akak tetap geli...

Zura Tahir said...

hahaha..eee...yerk..katak panggang sahrom...dgr pun nk muntah..

Zura Tahir said...

katak suke sgt dok dlm kasut...

Zura Tahir said...

hehe...katak mmg suke panggil hujan sbb suara dia xmerdu..

Zura Tahir said...

silalh berjoget ye sha..

alhamdulillah akhirnya brg akak smpai jugak...

Zura Tahir said...

tp zie kalau zie buat aksi cm tue surte masuk malaysian book of record...

Cik Bambam said...

yekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~!!!!yek!yek!eeeeeeeeeeeeee...hahh..tak tertahan geli nieeee!!huhuhu