Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 23, 2011

Malware Di Blog Nafira

Assalamualaikum....

Masih ada lagi blog kengkawan yang aku tak dapat masuk...tak tahu nak bagitahu macam mana so aku kenalah buat entry...nasib korang masuk baca...tahulah korang kenapa aku dah lama tak terjah blog korang...

Nie haah...dak antu malware nie menyerang blog orang sesuka dia je...syuh syuh syuh...g jejauh...hehehe...macam halau anak ayam je..kalau lah nk terminate virus tue macam halau anak ayam kan best...

>>>Aku nak baca entry dia pasal Mam Ikan Besar Lagi Versi Stim...bab makan nie memang aku suka...suka tengok gambar...


Blogger Templates

16 comments:

attyfir said...

risau kalo virus dah menyerang nie

wahida said...

alamak takutnya...benci malware!!

erleena said...

haa betol2 kdg2 ade..hoyoo susa2

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

syuh...syuh...kina tolong halaukan sekali.

emieysandra said...

dasyat tol..minta dijauhkn dr malware ni ;D

Mr. Swift said...

Itu malware ke?
Bahaya gila la camtu.
Thanks info.
Like this blog. :D


Mr. Swift Currently Posted : Apabila Ayam Dah Mula Bercakap Dan Pelik Pasal Manusia...

pak long said...

salam..
betul tu..paklong semalam masok blog dia memang kluar menda tu..tapi teruskan jer....scan balik malwere..tak der benda..

Zura Tahir said...

mntak virus xmenyerang blog kite nie kty...

Zura Tahir said...

berhati2 jelah kak..

Zura Tahir said...

nk bw pun payahkan erleena

Zura Tahir said...

hehehe..rase2nye virus tue pegi x kina...

Zura Tahir said...

kena buat solat hajat nie emiey

Zura Tahir said...

thanks mr swift..

Zura Tahir said...

erm..okeylah nti sy try ye p.long..

lady-D said...

malware kembali menyerang kan skang ni..ramai yg kene..mmg x best rr sbb kite xleh masuk

Redbloodsnow said...

HAA TU LA KAN. RAMAI BLOG BLOGGERS KENA SERANGAN MALWARE. HARAP² BLOG ZIE TAK KENA...PUHH PUHHH.