Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 22, 2011

Surprise Birthday Dari Blogger

Assalamualaikum....

Firstly nak ucap terima kasih bebanyak pada kawan² yang wish hari tua aku...hehe...tak kiralah melalui sms phone ke....wall FB ke....email ke...sangat² aku hargai dengan doa² kalian yang baik untuk aku...

Okey semalam aku dapat ini barang aaa dari ini dua orang budak aaaa...yang buat surprise kat aku...hehehe...nak tahu sapa orang tue...meh masuk blog dorang kat sini ngan sini....balik² je tengok ada parcel atas monitor cabuk kat umah mak aku...

Siap mak aku membebel....dia malas nak terima parcel macam nie sebab nanti abang posmen suruh dia sign...mak aku tue suri rumah je....tak de bende dia nak sign²...so skill sign dia dah hilang...abang posmen tue suruh mak aku belasah je sign....

Mesti korang nak tengok ape hadiah aku dapat...."korangkan ambik berat pasal den"(dialog Nabil dalam ML minggu pertama)...hehe...meh scroll down tengok...


Jarang dapat bungkusan macam nie...tue yang teruja tue...


Tinny pillow....ada tertera nama aku ngan trademark aku...sangat suka....


Nie bahagian belakang...combination colour grey ngan purple...cantik plak aku nengoknye...


Sarung handset yang sangat lawa....biasalah aku abadikan nama aku....3 kali asik return je barang nie kat pengirim...


Lip balm dari avon...sayang wooo nak guna...


Note dari si dia....


Dan note dari si dia...


Alolololo...tomeynye kad nie....


Dalam banyak² bau perfume avon...aku paling suka bau imari...ingat lagi masa study...berbotol² beli imari tapi aku beli jenis roll botol kecik tue je...tak penah beli botol cam nie....tapi bila dapat botol gini rasa cam...aaaaahhhhhh....


Perfume ngan sarung hset si dia bagi....pillow ngan lip balm si dia bagi...

Terima kasih bebanyak Dini dan Myra...akak suka sangat hadiah yang korang berdua bagi....

~ zura ~

40 comments:

sahromnasrudin said...

hepi belated besday ya...

Unknown said...

besnye dpt hadiah =)

shameel Iskandar said...

tahniah zura. baik hati betul blogger tu. Happy besday zura, sorry trlewat wish

@e_da said...

happy belated besday zura.. bertuah badan...

zella y said...

happy belated birthday...
wah...syoknyer dpt byk hadiah....

amal said...

besnye dapat hadiah :) zura baik ngn orang, thats why org ingat ehehe.. happy belated bday! semalam ke bday zura? sori tak tau ehe..

Myra Jay said...

Heheee, alhamdulillah selamat smpai.. terima kasih kat Dni jugak sebab bantu untuk surprise kan akak..
Happy Besday ye kak..
mmuaaahhh :)

maszmadi said...

bestnyer dapat adiah besday.....

saya_arief said...

wa..banyak nye dapat adiah.
selamat hari lahir..
:D

[sutera kasih] said...

happy belated bestday kak zura..
syoknya dpt kejutan hehe

kurus said...

syoknya kalau dpt adiah ingatan dari blogger @ kawan2 kan ... rasa sgt2 di hargai lahh dik :)

eppy bday dik .. nanti bday akak zura lak bagi adiah erkkk ekekekekk ( ngosekkk dik )

Ardini Humaira said...

Alhamdulillah selamat sampai pada akak.. risau ak dni. pos laju pon suka wat hal gak skang ni pasalnya.. sob sob... pos ekspress lansung tak bagi kejesama dah... biau la orang tak sudi, xmo beli sampul pos ekspress langsung dah pasni. boikot hahaha :p



p/s: hepi2 kak! and thanks sis MJ juak!

sarah mohamad said...

happy birthday zura :D semoga panjang umur dan di murahkan rezeki okay :D

Cik Bambam said...

syoknya dpt adiahhh ekkk!! lupa dah wish ker blom.. Happy birthday kak zura!! :P

[sutera kasih] said...

kak zura..mana pegi ni lama x update?huhu

dwatyKNY said...

bestnya dapat hadiah....

|| NaFiRaa || said...

banyak nye dapat hadiah.. best2~

wahida said...

bestnya dpt hadiah..mak jeles nok...

anumuchan said...

wah best2 dpt hadiah ye...nway hepi belated besdey too^^

lady-D said...

wahhhh..bertuahnya dpt adiah dr dni dan myra..tahniah2

Zura Tahir said...

thanks a lot sahrom..:)

Zura Tahir said...

a'ah gnie..rezeki...

Zura Tahir said...

xpe shameel..lambat2 pun wish jugak..:)thanks

Zura Tahir said...

thanks eda..mmg syok..

Zura Tahir said...

thanks zella..:)

Zura Tahir said...

thanks wani..biase2 je wani...20hb bday..

Zura Tahir said...

suke sesgt myra hadiah tue.,.thanks myra n dini..

Zura Tahir said...

surprise tue masz...

Zura Tahir said...

thanks arif..suke dpt byk hadiah..nak plak surprise..

Zura Tahir said...

thanks yan..mmg best yan dpt kejutan..

Zura Tahir said...

hehe..bile bday akak..

Zura Tahir said...

ish drg nie..semata2 nk promosi kan pos laju je ke dini..

Zura Tahir said...

thanks sarah...

Zura Tahir said...

thanks CB...

Zura Tahir said...

ada yan tp xde mood nk update lah..:D

Zura Tahir said...

hhe..ye dwaty..

Zura Tahir said...

drg ni buat kejutan nafira...

Zura Tahir said...

uish..jeles kak..

Zura Tahir said...

thanks anum...

Zura Tahir said...

drg buat kejutan dla...