Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 7, 2011

Akhirnya

Assalamualaikum...

Esok nak buat ape erk....bape minggu nie aku super busy kat opis.....hari² aku rasa tak cukup rehat....bekejar ke sana sini.....tidur pun macam orang keje shift je....kudrat yang ada nie macam tak boleh nak bertahan je....

Adakala rasa penat tue buat aku nak menangis je....nak cuti² Malaysia....cuti tahun plak dah abis...lagi pun baru je bape minggu balik bercuti di Sabah....ooo...ye....gambar dah transfer kat c.d....kalau esok ada kelapangan aku ingat nak uploadlah....

Okeylah...tak tahu nak taip ape....mood pun macam hampeh je....selamat malam...thanks pada yang sudi klik nuffnang dan masuk baca blog nie walaupun dah lama tak update....sungguh terharu....BE dah turun ME...sedih....

~ zura ~

6 comments:

A N A K - A N A K K U said...

kite senasib...aku dah demam nie, tp xleh mc, ade keje y x settle lagi...:((

Nida said...

Menangislah andai ia mampu meredakan kepenatan...

Kak Nida tak pernah lagi ke Sabah.. teringin nak ke sana..

maszmadi said...

super busy yerk zura.. x per, buat keje pelan2 nanti lama2 abis lah tu.. kan.. hehe

oya said...

same la kite..

Myra Jay said...

Hope mood berblog akak kembali cepat ye..

Zie Madini said...

Cian akak. hope mood berblog kembali ek :)