Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 28, 2011

Wajah Baru

Assalamualaikum.....

Lai lai lai lai lai lai...mai mai mai mai mai...tengok header baru aku nie hah...sweet sangat dan simple....sapa yang baik hati sudi reka tuk aku nie...orang itu adalah Cik Sha....hilang bosan memandang header yang lama tue...sebab header baru nie macam beri semangat kat aku nak berblog je...hehehe....

Aku suka masuk blog Cik Sha nie sebab blog dia lawa dan tersusun....entry dia panjang tapi penuh dengan celoteh nakal....berkisahkan isu semasa dan perwatakan manusia buat aku terus tertarik membaca entry dia...blog dia penuh ngan bunga²...

Header nie tak mahal pun...cuma RM5.00 je...jom ramai² tempah header kat Cik Sha nie...macam² jenis header dia boleh buat....sebenarnya aku tak specifickan nak buat blog nie macam mana tapi Cik Sha buat ikut kepala dia je...hahaha...memang menarik....


Ini header untuk blog utama...


Ini untuk blog lagu.....

~ zura ~

7 comments:

TS said...

wahhh...header saye je xbertukar2 lagi..cantik la kak..
yg merry go lyrics tu lagi cntik.. :)

kurus said...

cantik2 dik .. ok lah nie ..
rm 5 je kan ..
akak nak cari yg free ada ;)

Shahada Fauzi said...

ayork! macam comel jek masuk dengan kaler purple..ihik ihik..


mekaseh kak sebab sudi menggunakan khidmat tangan kayu sha.. kui kui kui..

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

sempena thn baru jugak ke ;)

|| NaFiRaa || said...

canteknye!! suka laaaaa...

sahromnasrudin said...

sesekali perlu gak perubahan utk elakkan kebosanan kan

Ardini Humaira said...

header dni belum tukar2. dari last year rasa nak tukar tapi tak jadi2 jugak hehe. cun header baru akak ^__^