Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 16, 2012

Dua Amount Dalam Nuffnang

Assalamualaikum.....

Aku jarang² sekali berkongsi amount nuffnang ngan korang kan....bukan sebab ape...kalau amount tue banyak nanti orang cakap riak plak erk...kalau earning tue sikit aku plak malu nak share...tambah² kalau yang masuk baca tue punya earning lagi tinggi dari aku.....

Entry nie bukanlah aku nak show kat korang bape earning aku tapi kepelikan aku dengan earning aku nie ha....ada dua amount dalam akaun nuffnang aku nie...nak ikut yang mana satu pun aku tak tahu....kalau nak best ikutlah amount yang banyak....baru ada semangat nak berblogging....

Earning nie setelah setahun lebih selepas aku cashoutkan kali kedua dalam tahun lepas tapi tak ingat lah bulan bape...mana taknya earning tue sikit....mood yang merundum nak berblogging dalam awal tahun nie....bila tengok earning tadi barulah nampak perubahan sikit....


Amount atas RM94.31...yang kat bawah RM99.31 beza RM5.00...aku tahu RM5.00 tue untuk apa tapi kenapa tak di kira sedangkan sebelum nie amount tue sentiasa di kira kat sponsored post title....aish pelik tul...lagi bape ringgit je nak RM100.00...yippppiiiieeee.....


Jom join says.com & Blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

4 comments:

Unknown said...

wahh..tahniah2..kalo sy ikut amount yg bawah tu..dekat2 yg cash out tu..hehe..

sy x pernah dpt BE..huhu

TS said...

errkkk??dua amount..
xpe kak..kite berblog sebab hobi dan cari kawan ek..
klu tgk earning mesti ilang mood.. :)

Myra Jay said...

Tak penah lak jadi camni, tapi mujur beza RM5 je, kalau RM50 memang konpem gelabah :D

zh-ena said...

masyukkkkk