Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 9, 2013

Rindunya Aku

Assalamualaikum....

Lama rasanya tak menaip entry tuk blog kesayangan aku nie...yang pertama-tamanya...aku sekarang tengah menyibukkan diri dengan preparation nak kahwin...beli hitu beli hini....ditambah lagi dengan ketandusan idea yang melampau....semua tue buat aku kosongkan blog nie dengan ketiadaan entry untuk beberapa hari...

Betullah kata orang² yang tak berapa nak tua...bila kita melayan budak²....segala penat lelah kita akan hilang....lagi² bila dah ada anak sendiri...tengok muka dorang sure hilang segala masalah....begitulah aku....tak semestinya orang tak de anak tak boleh buat cam tue ye...

Macam aku nie...anak buah semakin bertambah...ini pun tengah menunggu lagi tiga orang yang bakal keluar menjengah dunia selang dua bulan dari sekarang....tak sabar pulak rasanya....sekarang nie pun anak buah aku dah ramai...tak terlayan....

Yang bestnya bila aku balik je keje....dorang terus serbu aku...waaaaaaaah...rasa best sesangat walaupun aku sekadar mak buah pada dorang....hehehe....terus lenyap masalah kat tempat keje...sungguh...aku tak tipu...itulah yang aku rasa sekarang nie...

Lagi² bila kita sentiasa dapat tengok aksi dorang....lah nie anak buah aku dah pandai beraksi depan kamera....kekadang tue aku alert je ngan handset aku...manalah tahu ada aksi dorang yang buat aku tertarik then terus snap....pastu update kat blog nie...

Ya Allah betapa aku rindukan dorang² nie....  


Daniel ngan Jiyah (Bulat)...


Empat sepupu....Daniel, Jiyah, Dik Da ngan Warrah (depan baju coklat)

>>>FB aku kena hack....aduuuuuuuuuuiii.....tensen giler....hadiah aku belum send lagi kat dorang nie dan dorang nie....hutang belum lunas lagi nie....merrygoround bloglist pun tak update lagi....aaaaaaaaagggggrrrrrrhhhhh...banyaknya hutang tak lunas lagi....

~ zura ~

2 comments:

Myra Jay said...

Bila dapat layan anak buah, memang best kan.. :)

MJ pun bila anak buah ada kat rumah, buku pun tak pegang, padahal nak exam :D

Zura Tahir said...

penghibur hati kite drg nie..