Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, December 7, 2012

Pemenang Capture 33,333

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...selamat hari jumaat yang mulia...penghulu segala hari....sangat mengujakan bila tiba hari jumaat nie...semua orang mengharapkan rezeki pada hari jumaat nie...keistimewaan hari jumaat yang suci adalah amalan² sunat yang di laksanakan.....

Okey...dah macam ustazah pulak aku nie...sebenarnye aku nak umumkan kat korang....capture no 33,333 dah ada pemenang....dua orang pulak tue....erm...yang penting ada bukti...then buiat entry then bg komen untuk highlight kat aku....

Nak tahu sapa pemenangnya....tak lain tak bukan kawan baik aku sendiri...dua² kawan aku....rezeki korang....sukalah imah sebab nie nombor kegemaran dia...nombor 3...nanti aku nak buat nombor kegemaran aku pulak...7...hehehe... 

Jom terjah blog dorang 


* Edit


Gambar sekadar hiasan...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

24 comments:

maszmadi said...

ha kan..... terlepas sudah... haha tahniah buat dorang berdua...

intanfirdaus247 said...

Salam kunjung..salam Jumaat..Saya datang ziarah nih..heheh..:)

Mimie said...

tahniah kpd yg berjaya

Nafira usof said...

huhuhu.. terlepas dah~
tahniah buat 2 pemenang itu~

zh-ena said...

yeay yeay menang hehehehehhe

hadiah nk bg jumpa jea la ra :p

ieda said...

akhirnya ! .. ;)

tahniah ..............

Zura Zue said...

tq masz...

Zura Zue said...

tq intan..nti akan balas kunjungan intan

Zura Zue said...

thanks mimi

Zura Zue said...

thanks nafira..

Zura Zue said...

okey na...lg pun dh lama xjumpe ko...

Zura Zue said...

itulah pengakhirannye kak..

Cikgu Ma said...

ala..sebebnarnya terlupa dah pasal ni...hehe...tah la, 2,3 hari ni biul jerr rasa...

Mas Zull said...

assalamualaikum ...tahniah2 yer...:)

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah...

Zura Zue said...

hehe...xpe cikgu..

Zura Zue said...

maszull - :)

Zura Zue said...

CRCM - :)

Myra Jay said...

Tahniah pada peng'capture' yang berjaya tersebut :)

wahida said...

tahniah pada mereka berdua...

Zura Zue said...

thank myra

Zura Zue said...

thanks kak..bkn dua kak tp tiga... :)

nur anis said...

wahh..tahniah..terlepas saya..huhu

Zura Zue said...

xpe anis..nti ade lg capture no nie tp lambat lg...hehe