Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 12, 2012

Fenomena Pangako Sayo

Assalamualaikum.....

Dulu aku pernah buat entry pasal cerita popular Philiphine iaitu Pangako Sayo yang bermaksud aku bersumpah....cerita nie memang top giler dan jadi fenomena masa zaman cerita nie main kat tv...aku pun jadi fanatik ngan cerita nie....

Kalau korang nak tahu atau korang memang dah tahu...cerita nie main balik kat tv tapi kat astro bella...pukul 11.00 a.m selama satu jam...tapi korang jangan risau...astro nie memang terkenal dengan siaran ulangannya sampai korang muntah bagi badang makan...hehehe...

Sesekali aku layan jugak cerita nie walaupun dah tahu jalan cerita dia...tapi tak semua aku ingat jalan cerita dia...so bila layan tue barulah teringat....lama jugak cerita nie..adalah dalam sepuluh tahun dah...walaupun dah sepuluh tahun tapi aura tue masih kuat lagi....



Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB




~ zura ~

6 comments:

Myra Jay said...

Salah 1 peberet Myra layan masa skolah dulu, tak penah miss..

lg 1 citer Rosalinda, dok tunggu tayangan semula ;D

Cik Fie said...

wah! dah lama x tgk citer ni . best :)

www.cikfie.com

Nafira usof said...

dah pernah tengok dulu..
kalo kat astro x dapat layan lah.. sebab kat umah x de astro~

Zura Zue said...

akak tunggu cite la usurpadora myra..

Zura Zue said...

tgk kat astro cik fie..

Zura Zue said...

beli cd nafira..hehe..