Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, August 1, 2011

Sangat Hargai Respon Dari Korang

Assalamualaikum.....

Aku nak ucapkan terima kasih atas bantuan kawan² blogger yang begitu sensitif dengan masalah kawan² lain....sangat terharu....maklumlah tak semua blogger tahu selok belok pasal IT nie...so berkongsi ilmu itu adalah yang terbaik....

Minggu lepas aku ada buat entry pasal masalah aku nie...sangat lah merimaskan sebab notification nie menjejaskan pemandangan sikit...hehe...so aku pun bertanyakan pada member² blog....dengan pantas dorang menjawab...terima kasih ya....



Inilah notification nye.....




Ini antara kawan² yang bagi respon dengan baik...terima kasih ye kengkawan sekalian...sangat² aku hargai pertolongan korang....GB nie asik buat hal je...

~ zura ~

16 comments:

maszmadi said...

alhamdulillah, ada kawan2 yang prihatin kan..

ieda said...

oh akak x perasan masalah nie dik di blog zura sbb masuk ok je :)

Miecyber said...

Selamat berpose penuh Hehehhehe

Zura said...

tuelah masz...sudi menolong..

Zura said...

mungkin dah lepas sy remove GB kak..sblm tue...asiklah kuar je mende alah tue...

Zura said...

thanks mie...:)

Amy Syaquena said...

lar padan la masa blogwalking ada dua tiga blog kuar camtue , amy ingatkan memang dah di setting macam tue rupanya lain erk..sabar je lah lagi ketinggalan huhu..

krole said...

amaciam wak da ok ke??? selamat bersahur~

Myra Jay said...

Sama2 ye kak.. :)

Sekarang nie dah tak keluaq dah notification tu semua :)

[sutera kasih] said...

kesian GB asyik problem..

Redbloodsnow said...

haaa leh tumpang sekaki gak lah..heheh. coz zie tak dptlog in GB...

Zura said...

dah okey dah krole..thanks atas keprihatin kamu krole..hehe..

Zura said...

tuelah myra...GB asik buat hal je..

Zura said...

xthlah mana silapnye GB tue yan..

Zura said...

erm..tekan cancel je zie..

Zura said...

xlah amy..problem GB...