Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 26, 2011

Jusco + AYob Cafe = Battery Weak

Assalamualaikum.....


Dah hari² terakhir bekerja sebelum nak cuti raya nie aku macam semangat sikit nak keje...hehe...tapi bateri aku weak sesangat....alhamdulillah dapat jugak berbuka puasa ngan kawan² opis....kitaorang berbuka kat Ayob Cafe, Kota Damansara.....

Makan weastern je....sungguh tak kenyang....nak nasi jugak perut kecik aku nie....tapi alhamdulillah lagi sekali sebab member aku belanja....gambar tak de lah....sebab malas nak snap...lepas abis berbuka bukan terus balik umah.....

Jusco One Utama baru je bukak sebab ari tue dorang tengah renovate....berpindah tempat betul² depan kedai buku Popular....Jusco nie bukan taste aku untuk bersoping...sebab barang² dia mahal² belaka...den tak mampu...sekali sekala bolehlah....

Aku cuma menemankan member aku je pegi soping....kitaorang pegi dalam lima orang dewasa dan sorang kanak²....enam ppuan sorang lelaki....rajin member lelaki aku melayan kerenah member ppuan bersoping...hehehe...

Memula nak makan kat McDlah...pas tue makan kat D'Manggis lah...last² terjah Ayob je...sapa dok Kota Damansara tahulah kedai Ayob nie macam mana...decoration antik yang unik....kalau tak salah pernah masuk Jalan² Cari Makan....

>>>Sangat letih dan mengantuk....sampai umah pukul 11 lebih....zzzzzzzzzzzzzzzzz

~ zura ~

14 comments:

.: iEyLa :. said...

wahhhh...seb baek xde pix..
klu x mau meleleyh pg ni..hehe

wahida said...

aku pun kalau berbuka kena carik nasik gak baru kenyang...huhu...


selamat hari raya aidilfitri....
maaf zahir dan batin...

atty's said...

mcd sokmo penuh kalo nak berbuka kan .

qamarguyz said...

salam ziarah..
berbuka la kamu sebelum terlewat..
da nak raya da ni..
hoh0oo

maszmadi said...

ala..... xder pic ker? suke tengok gambar orang makan bulan3 pose nie, wat lepas windu.. ahaks buleh gitu...

Zura said...

hehe..batery weaklah ieyla..

Zura said...

a'ahkan kak...

Zura said...

yelah kty...org lain pun sibuk nk buka mcd..

Zura said...

hikhik...berbuka mana boleh lewat2...

Zura said...

xdelah masz...bateri hset weak..

zh-ena said...

THN NIE KITA TAKDER BERBUKA PUASA SAMA2 PUN KAN

[sutera kasih] said...

haisshh bila la sy nk mkn mekdi ni huhu

Zura said...

a'ah..kan ena..

Zura said...

sabar yan..kalau rezeki x kemana..