Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 10, 2011

Anak²ku Sayang

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...Allah berikan kesihatan yang baik kat anak² buah aku...dorang membesar dalam keadaan yang penuh kasih sayang dari wan (mak aku), atuk (abah aku), makcik² yang lain, pakcik², mak bapak sendiri dan sepupu² lain.....

Walaupun dorang nie sekadar anak buah pada aku tapi aku akan sayangkan dorang macam anak aku sendiri...chewaaaah...sehari tak nampak dorang rindu bertahun tue...kalau kat opis nie dok asik teringat je kat anak² buah.....

>>>Ada lagi lima orang anak buah yang tak de dalam entry nie.....


Budak tecik nie ngam² je duduk....


Besarnya lubang hidung ko Raudah...



Nie time dak Muqri berebut nak masuk dalam almari tue ngan dak Zana....bergaduh aje kejenye...


Haaah...abang dapat pun tido dalam almari nie...siap cakap masa nak duduk "pala abang tak muat"....

~ zura ~

20 comments:

maszmadi said...

wah, mesti meriah ngan keletah bebudak kat umah zura kan.... bila nak ada anak sendiri nie..... hehe

.: iEyLa :. said...

comey je layan budak2 ni..hehe

Liza Razak said...

seronok ada ramai anak buah...saya ada ramai haiwan peliharaan je..hehe

wahida said...

budak2 mmg suka tmpt sempit mcm tu..anak aku si abang dulu sibuk nak merasa duk dlm bonet keta...sabo je la..

Zura said...

jambatan panjang lg lah masz...hehe

Zura said...

akak mmg suke layan budak2 nie ieyla..lelagi yg tgh nk pandai bercakap...

Zura said...

haiwan pun okey jgak sbb drg pun fhm...

Zura said...

hahahha..pulak cm tue..nk masuk bonet...

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. comey jek masuk lam almari tuh..

Ya ALya said...

ramai anak buah ni,macam2 la kerenah dorang......

iedaurora said...

haa pakat nak tdo dalam almari pulak, cutenye!

Zura said...

budak2 mmg suke tmpat yg mengarut nafira...

Zura said...

a'ah ya..seronok...

Zura said...

pakat mbawa sepakat ieda..

dhiera said...

comel ye budak2 ni~

Ardini Humaira said...

comey2 belaka :D

Zura said...

thanks dhiera...tp drg sgt nakal..haha

Zura said...

thanks dini...tp drg sgt nakal...

zh-ena said...

ragam anak2 mmg menghiburkan

Zura said...

xyah dgr lagu ke ape kan na....hhee