Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, July 3, 2010

Sapa Nak Hadiah Lagi Dan Lagi

Assalamualaikum.....


Aku tak reti nk handle GA sangat...so sbg menghargai korang yang masuk bace blog aku...aku nk korang bekerja sikit...biaselah dunia nie bukan senang nak dapat bende freekan...hehehe...sejak 2 menjak nie rase² nk bg org hadiah plak...

Okey, aku ingat lgi dulu aku pnah buat capture number 7777....so skrg nie aku nk korang capture number 10101....sapa dapat capture kena buat entry then inform aku kat komen entry nie...ade habuan tuk sapa yang dapat capture...munchas gracias....



Free Signature Generator

22 comments:

|| NaFiRaa || said...

hehehhee.. nak try nasib lah..muehehe

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

selalu terlepas lau ade giveaway yang berkaitan ngan number2 macam kat atas ni..haiashh..bad luck lah..huhu...neway..selamat berblog...! have a nce day

AngahSayang2314 said...

wahhhh kena selalu terjah la.... hehehe

~aSHa~ said...

eheheh good luck pada yg lucky

Unknown said...

adiah best tak?huhuhhu

Zura Tahir said...

blm pk lg hadiahnye izah..

A N A K - A N A K K U said...

hahahaha ra aku dpt, dpt bc dulu

Zura Tahir said...

dpt bace dulu xd kire...hehehe

Zura Tahir said...

xpe cik aidacomel...mana th kali nie luck plak...hehehe

Zura Tahir said...

cube smpai boleh...

Nea Flerida said...

nk try jugak!! hee

Zura Tahir said...

try jgn x try...hehe

Zura Tahir said...

xbuat cm nie pun angah selalu je terjah blog nie...tq ye angah...

Zura Tahir said...

asha xnak wish pd diri sendiri ke...hehehe manalah th nasib badan oooii

Unknown said...

bagus GA ko ni!

ardinihumaira said...

wow! gudlak kepada yang bakal bertuah ^__^ teringin nak join juga :)

Zura Tahir said...

biase2 je zie...

Zura Tahir said...

join je dini...di alu2kan...luck sapa th kan...

Zamz said...

wah dah dekat tu

Zura Tahir said...

hehehe...dekat d hati...

..nOj.. said...

oh tak lama dah tu. agak2 esok lusa je tuh

Anonymous said...

terlepas dah..huhu...td 10098..