Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 19, 2010

Aku Dah Tahu Keadaan Ena

Assalamualaikum....



Ari tue aku tertanye manalah mber aku sorang nie...dh bape ari nie ktorg berhubung melalui email...sian plak dgr cite Ena...kat opis dia terlalu protokol sangat...klau aku tak bleh lah mcm tue sekali protokolnye...

Ena tak boleh bukak blog, FB, masuk website itu website ini...sbb company dia dh block..bukak radio pun tak boleh, berborak pun susah...aaarrggghhh...ena...mcm penjara plak aku rase...mesti tensen...

>>>Pape pun aku doakan yang terbaik tuk ko...


Free Signature Generator

12 comments:

ardinihumaira said...

hehe.. kak.. suh dia download ultra surf.. konfem dapat bukak web2 yang disekat.. awwww

Zura Tahir said...

hehehe...ooo ngajar erk..ultra surf..??erm..

A N A K - A N A K K U said...

erm..ko lak y over tensen..x per akukan ade teman ko nie...hehehe

|| NaFiRaa || said...

sama cam opis baru kawan saya!! sume website x leh bukak.. berhubung pakai email jek laaa...

Lovely Bella said...

salam zura,
bella dh trime dah sebenier awk tuh.. thanks sgt2.. sudi bace entry khas kt blog saye yerk.. daaa

Zura Tahir said...

aku tolong ena tensen sesama..hahaha

Zura Tahir said...

erm..nasib baik ade jgak email..klau sume block mcm duduk bwh tempurung lah gamaknye...

Zura Tahir said...

okey...dh bace td..

Ieqa Swetluv said...

susah jugak kalo kena sekat macam2..

PN[asam]pedas said...

adeh...susah la macam tu..tekanan dalam suasana pekerjaan plak =)

Zura Tahir said...

mmg susah n boleh jd gile ieqa..hehehe

Zura Tahir said...

tuelah...kite nk relax je bekerja tp klau dh cm 2..bleh bikin hati panas...