Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 16, 2010

1st Time Tengok Wayang Ngan Mak Aku

Assalamualaikum....

Semalam kali pertama aku tgk wayang pd hari pertama di tayangkan...selalu nye aku akan tunggu untuk beberapa hari untuk tgk..kekdg tue dh nak abis br dpt tgk...sebenarnye dah lama aku tak g tgk wayang...

Cerita terakhir aku tgk cite G.I Joe...tahun lepas...ini perancangan tiba² adik aku Ain...ktorg pergi berempat...Aku, Ain, Ceah ngan mak aku....cite nie klau tgk iklan dia nmpak best...takut jgak klau² indah khabar dari rupe....bile pegi ngan mak perangai kena baik...hehehe...

Pada aku jalan cite dia tersusun...tak byk sgt plot terkejut²....klau tak amati cite nie mmg kite tak faham...cite yang berkisahkan dendam...pelakon yang mantap seperti Zul Handy Black, Ana Dahlia (1st time tgk dia berlakon), Hasnor Rahmat, Bob Lokman, Hamdan Ramli....



Pagi smlm aku booking tiket kat Cineleisure Damansara....sepatutnye kena ambik sejam awal tp biaselah....siap je dh bape lama.....dh pilih seat cantik tue nk tgk..ceh..so automatik cancel....


Oleh kerana dah rezeki kan so dapat jugak lah tgk...walaupun di row yang sama cume nbor seat je lain...


Inilah cite yg ktorg tgk smlm...tayangan pukul 7.50...pd aku cite nie mmg best...



Free Signature Generator

14 comments:

ardinihumaira said...

bestnya kak.. dni lom penang tgk wayang. huu

fiD said...

menarik ea? btw! rase nk tgk lo!

Qib said...

hehe.. best ke mantra ni? ad pompuan sparuh bogel?
euww?

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Salah bontot ke selipar?

saya_arief said...

waa...
lame suda tidak ke panggung..

Zura Tahir said...

ala akak dulu pun lambat merasa tgk wayang nie...umur dh 26 br dpt merase...tp once dh g tgk...ketagih....

Zura Tahir said...

tgk le...lain org lain citarasenye fid...mungkin kite kata best tp org lain kata sebaliknye...

Zura Tahir said...

klau org yg suke genre cite seram cite nie mmg best...

AngahSayang2314 said...

zura best la dapat tengok kat pawagam angah dah lama tak dapat tengok kat pawagam last tengok sebelum pretnet dulu aduhhh dah dekat 3 tahun tak tengokkkk

Zura Tahir said...

uitss...lamanye...dah ade anak lg lah susah nk g...tp boleh ape...tgk cite budak2lah...

Zura Tahir said...

erm...xpe arif...nti pindah umah sebelah panggung ye...hari2 boleh g...heheh

|| NaFiRaa || said...

x pernah masuk panggung wayang..huhuhu tangok DVD jek..

..nOj.. said...

cite ape ni wei? tak nmpk plak ko tulis tajuk nye

Zura Tahir said...

g lah...klau nk bwk anak pun bleh je tgk cite budak2...

Zura Tahir said...

hahaha...ko besarkan gambar tiket tue thlah tajuknye...saje je nk nyusah kan krg...kehkehkeh...tajuknye MANTRA...