Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 13, 2010

Cameron Highland Lagi - Part 2

Assalamualaikum....

Ini aksi ktorg sblm perjalanan sampai ke sana...kali nie ktorg punye aktiviti tak mcm dulu...ktorg byk lepak kat umah je sbb nk pegi memana pun dulu dh pegi...ade tak pun temankan abang n kakak ipar aku nk petik strawberry...

Hari kedua ktorg g pasar pagi & pasar malam...mase nie lah aku berborong barang tuk korang yang aku ingati...kehkehkeh...vacation kali nie agak suram sikit sbb cuaca hujan waktu malam walaupun tak lebat...

Pape pun mmg enjoy lah...




Tak sabar nak pegi....



Wiyah ngan aksi manja konon....



Ceah & Zana....



Dr kiri Zana, Izah, Aku & Muqri....



Balqis....



Wiyah...mase nie nk menuggu along aku sampai...berenti kat hentian Tapah...



Kakak aku (baju cekelet) yang pregnant anak ke-2....





Nurin....



Zana ngan baju panas dia....berjalan je bdk kicik nie...merata dia rayau....



Nurin mase baru smpai ngan tocang 3....




Zana ambik berkat...


Muqri mase malam² terkahir ktorg.....




Wiyah di malam² terakhir ktorg....

Free Signature Generator

6 comments:

chugie said...

dah ramai jugak anak buah ko ye ra..

Zura said...

a'ah...aku nie je x beranak2 lg...hehehe

ardinihumaira said...

pegi ramai2 eyyy bestnye! ;)

Zura said...

mmg fun dini...

..nOj.. said...

ramai betul budak2 kecik ni. brape org total wei?

jeles betul berjalan reramai ni. mesti seronok je kan

Zura said...

5 org...anak buah je dh 4 org..plus adik bongsu sorang...

mmg seronok noj...itu pun 2 org x dpt pegi..