Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 5, 2010

Cancel Capture 10101

Assalamualaikum....

Sehingga ke petang aku masih belum dapat pape comment dr korang yg dapat capture nbor yang aku nak tue...10101...so ini bermakna tiada pemenang...korang nak tahu sapa yang capture nbor tue...???

Jeng jeng jeng....orang itu adalah aku sendiri...ceh...tgh nak sign in blog sekali kena plak aku dapat nbor tue...kahkahkahkahkah...ape daaaaa....tak pe...nti aku inform GA yang bakal aku buat erk...sbg ganti capture nbor yang tak aci nie....bukti dah di hapuskan....

>>>Jangan mara aarrrrr.....


Free Signature Generator

8 comments:

ardinihumaira said...

hehe... patutla.. dni tertanya2 juga hari tu ;p

Unknown said...

ceh.. hampeh je!

~aSHa~ said...

hadiah tu kena bagi diri sendiri la..eheheh

buat lagi tau...

Zura Tahir said...

hahaha...tue td dini tanye dlm komen akak dh gelak sakan...kahkahkahkah

Zura Tahir said...

hehehe...bg diri sendiri...itu namanye syok sendiri...

nak buat lagi tp tgh cari nbor cantik...

Zura Tahir said...

wakakakkaka...aku pun xth cm ne aku yg kena zie...rase tertipu je...

Unknown said...

adeh...ko ke yang kene?

tahniah untuk ko...huhuhu

Zura Tahir said...

hahaha...tahniah tuk diri sendr...kelakau je rase nye izah...