Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 26, 2010

Hargai Pembaca Melalui Komen

Assalamualaikum....



Setiap komen yang aku dapat aku akan reply...untuk memastikan komen kengkawan terjawab aku akan genapkan komen setiap entry...so aku tahulah komen korang sudah pun terjawab...itu cara aku menghargai komen korang...

Tapi ade lah dalam beberapa komen yang aku tak balas...yang aku squarekan tuelah komen yg aku tak balas...tak thlah nape aku tak reply komen tue...hihihi...komen setiap entry aku tak lah banyak mana pun so layanlah aku membalasnye....



Free Signature Generator

10 comments:

nabilah_2908 said...

itu la jalan terbaik...bila kita bals komen2 dr pembaca..seolah2 kita berinteraksi dgn pembaca... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
DEMAM CEKODOK

AngahSayang2314 said...

cepat balas..balas... hehehe

Zura Tahir said...

tq nabila sudi bg komen...

itu salah satu caranye nabila...hargailah pembaca yg sedia ada..

Zura Tahir said...

tgh balas lah nie angah ooii

ardinihumaira said...

tapi kan.. tak balas kekadang tu bukan tak hargai.. tak sempat.. kena pilih... nak update, balas komen, atau blogwalking. biasanya dni pilih blogwalking... coz, kalau dni update atau balas komen, cam syok sendiri je asik layan blog sendiri.. tu pasal dni tak sempat balas komen. dni fokus blogwalking. ada masa, dni balas komen... duk study pasalnya... pastu demam teruk. hari ni keje makan ubat, dah 2x makan, 2xtdo... bangun rasa mamai2.. nak balas komen rasa tak de mood. kang silap bahasa, ada kecik ati.. huhu...

fndrocka said...

hehe..aku kadang balas yg tertentu je...hehe.sebab kadang2 entri tertentu tu sekadar untuk bacaan saja..kadang saja aku conteng2..so aku reply yg berbentuk soalan sahaja..kadang komen tu sama dengan komen yg lain..haaa byk tol alasana ku.ehehe.

akus ayang pembaca aku wooo...sapa ckp tak sayang...aku baca setiap komen dengan rasa teruja

saya_arief said...

balas la yang ni skali..
huhu..boley..?
:D

Zura Tahir said...

betul tue dini...cara memasing tuk hargai followers drg...xsemestinye xreply komen kite xhargai...kekdg tue xsempat...

Zura Tahir said...

hehehe...byk alasan fndrocka...reply tgk pd komen tue cm ne...

Zura Tahir said...

boleh nye arief...hehehe...komen xbyk leh le layan...