Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, July 24, 2010

Sabtu Macam² Boleh Buat

Assalamualaikum....



Boringlah kena keje ari Sabtu nie...aku rase kekadang tak de hasil keje ari sabtu...membuang mase pun iye jgak...nak nye kalau memang tak de keje...rase mcm baik duduk umah je...kat umah mcm² boleh buat...

Biar pun sabtu keje half day tapi mase itu emas...klau orang dah berkeluarga lagilah memerlukan mase yang kena keje nie...anak² dorang pun punye mase yang lebih ngan dorang...klau bujang boleh g dating...hehehe..

Sebenarnye byk bende boleh buat kat umah klau sabtu cuti every month....mcm aku lah erk...aku boleh basuh baju yang aku kumpulkan seminggu...kehkehkeh....boleh kemas bilik...boleh cuci kete...

Macam² boleh buat....boleh bangun lambat....boleh shopping...tapi skrg nie nk shopping ari sabtu mcm tak best sikit sbb plastik kena beli...20 sen plak tue....ermm...cube kerajaan buat satu hari membeli barang tanpa bayaran tunai or credit...free lah tue....hahhaha....

>>>Ngantuk plak...



Free Signature Generator

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

ai pon x suka keje hari sabtu!! boring!! membazir duit petrol ngan toll jek..muehhehhe..oppssttt

A N A K - A N A K K U said...

leh tahan gak mengong ko nie ra erk....hahahah kalau ade satu hari free credit, aku nk beli umah + kete idaman aku...

Shahada Fauzi said...

hep2! jgn ngantok2..wat kerja tu cepat..hehe..

Zura Tahir said...

betul...membazir sume tue...

Zura Tahir said...

hahaha...jgn kata ko je mah...aku pun nk join ko...

Zura Tahir said...

hehe...keje xbyklah cin sha...tue yg ngantuk tue...