Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 1, 2010

Bayar Duit Kete Semalam

Assalamualaikum.....

Oleh kerana gaji dh kuarkan aku pun menjalankanlah tanggungjawab aku sbg pemiutang yang sedar diri...hehehe...pe lagi g settlekanlah ansuran kete...itu perkara wajib sblm kete kena tarik kat jalan raya...

Selalunye aku minta adik² aku temankan aku pegi settlekan urusan aku pastue kena bglah sikit habuan sbg upah...malam tadi aku mintak adik bongsu aku temankan aku...sbb adik² yang lain tak sudi temankan...sedih tau...hehehe...



Gaji aku masuk kat sini...nasib baik tak ramai sgt mcm kat Maybank....biaselah awal² bulan nie mesin cash deposit mmg ramai orang...kete aku gune AmBank...Ambank kat Sungai Buloh nie kurang popularnye...


Ini habuan tuk adik aku yang temankan aku nie...dia mmg suke kek nie so bile dia temankan aku sure aku akan beli kek nie tuk dia...biaselah yg ade bear tue dia punye...




Sebelum bergerak makan dulu kek tue...lapa siot...



Free Signature Generator

12 comments:

A N A K - A N A K K U said...

aku x wat pepe transaction pun bulan nie...hahahah

Mak Su said...

salam lompat2 blog, lenkali boleh lah maksu temankan, maksu dapat cupcake pun cukuplah ;)

Zura said...

hahahha...waaaaaahh mak su...dh offer diri tue...

Zura said...

aku pun TERPAKSA...hehe

Ya ALya said...

Cimb bank sg buloh suatu ketika dulu aku la pengguan setia.....

saya_arief said...

sedap nye habuan tu..
mauuu..

~AmyLiana8886~ said...

siap upah kek tu..hehe

Zura said...

ooo..ye ke..pengguna setia tue...erm...sna byk bank, senang nk settle kan urusan...

Zura said...

dah abis dah arief...mlm td jgak abisnye...xtunggu lama...hehehe

Zura said...

tuelah amy...org berbudi kite berbahasa...klau xupah pun dia dh mintak belikan dulu...nk buat cm ne...xsampai hati plak..

AngahSayang2314 said...

tak pe zura sesekali kan?????

Zura said...

sesekali tue yg xkesah...klau berkali2 penampau kenanye...hehehe