Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, November 1, 2011

Abah

Assalamualaikum....

~ 01.11.11 ~

Cantikkan nombor nie...sebab banyak nau nombor satunye...dan sebenarnye pada tarikh cantik ini jugak bapak aku yang aku panggil abah telah pun berusia 63 tahun.....selamat hari lahir abah....dah semakin berusia bapak aku nie....

Sepanjang 30 tahun aku hidup bersama ngan bapak aku....macam² kenangan tersemat dalam ingatan....alhamdulillah....ktorang adik beradik memang rapat sangat ngan bapak aku nie....terutama sekali anak perempuan dia yang seramai 8 orang....

Kalau ada masalah kete aku lebih senang refer pada bapak aku....segala yang aku buat sume nye mintak pandangan dari dia...apa yang kitaorang buat bapak akulah peneman setia....ermmm....tak tahu nak cakap ape lagi dah....

>>>Aku sering terbayangkan kalau bapak aku tiada kat dunia nie....apelah yang akan aku rasa...???

~ zura ~

22 comments:

.: iEyLa :. said...

happy birthday abah!!!
eyh silap...pakcik..
moga pakcik dipanjangkn umo dan dimurahkan rezki...
hope pakcik sabar je layan kerenah kakak saye sorang ni..hihi

♥CIK SHA♥ said...

selamat ulangtahun 63 buat abah akak..semoga dipnjangkan umur dan dirahmati Allah selalu..kim salam eh..^_^

maszmadi said...

happy birthday abah.......... zura

moga bahagia selamanya dengan keluarga tercinta.

saya_arief said...

selamat hari jadi pak cik.
:D

oya said...

happy birthday to abah k.zura..same bday ngn my nephew

Ardini Humaira said...

epi bday to him!

Nida said...

Selamat ulangtahun kelahiran buat abah Zura..

Hargailah insan yang masih ada di depan mata.... beruntung Zura kerana masih mempunyai abah...

dwaty said...

selamat ulang tahun abah.... hehehehe

|| NaFiRaa || said...

selamat hari lahir pak cik..

'rudy Tensai' said...

kem slam abah ye.. hehehe =P

naa said...

hepi belated besdey to pakcik..

Zura said...

thank ieyla...pakcik mmg bersabar je ngan kerenah dia..hehe

Zura said...

time kacih lah ye sha...

Zura said...

thanks masz...:)

Zura said...

thanks arief...

Zura said...

thanks oya...sama erk..

Zura said...

thansk dini...:)

Zura said...

thanks kak nida...:)

Zura said...

thanks dwaty..

Zura said...

thanks fira...:)

Zura said...

aik...len mcm je rudy...hehe

Zura said...

thanks naa...:)