Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 6, 2010

Berat Badan

Assalamualaikum....

Mcm manakah cara² untuk naikkan berat badan...??Adakah badan aku ini mmg maintain begini tak naik²...??Adakah lepas kawin badan aku akan naik...??sesungguhnye selera aku teramatlah bagusnye....hehehe...syukur Alhamdulillah dgn anugerahNYA...


Susu nie untuk mereka² yang on diet...sbb low fat...aku suke minum susu tapi susu nie buat aku loya tekak plak...perut jd sebu...aku suke susu goodday...sedap..tp nape aku beli susu nie plak erk...??



Munchy's music wafer cube...ambik yg coklat aje...ingat kan untuk menambahkan berat badan....lawan kan ngan susu low fat tue....mcm mana nk gemuk...kehkehkeh...makan wafer cube nie naik 1 kilo....minum air susu turun 2 kilo...mcm mana...???




Free Signature Generator

2 comments:

Whoohuu! said...

Best nyer badan susah nak naik....

Zura Tahir said...

alhamdulillah..