Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 14, 2010

Cameron Highland Lagi - Part 4

Assalamualaikum....

Penat buat entry vacation nie erk...ye lah blog niekan dh mcm diari hidup kite kan...klau boleh sume nye nak di citekan...nak di abadikan dalam blog tuk reference akan datang...



Ini sajian ktorg pada malam pertama...kali nie tak byk makanan ktorg bawak cm dulu...lagi pun kali nie tak ramai yang dpat join...so masakkan kampung jelah...telur dadar, sambal sardin, salad sayur, ikan masin..itu je...telur dadar nie special sikit sbb letak mayonis...resepi dr Shiela Rusly...pastue bubuhlah cili api, bawang, besar di hiris...sempat lg bg resepi...



Nurin...abang aku yg sulong, abang aku yang second, adik aku Izah...drg nie balik awal sehari dr ktorg...sbb memasing tak dapat cuti panjang...adik aku Izah sbb hubby dia cuti ari senin n selasa...tapi hubby dia tak ikut serta...



Ntah ape yg drg pandang...anak beranak yang bakal menunggu ahli baru...



Sebelum balik ktorg singgah makan kat kedai Mutiara Nasi Kandar...mmg marvelous makanan kat kedai nie...roti canai lembut...nasi lemak pedas...tip top...siap kena survey dek pekerja kedai tue...kedai melayu....nie aku snap word Cameron Highland...



Minah bunga...



Adik² aku....Ceah, Ain, Wiyah, Anor & Muqri....



Persinggahan terakhir...masih lg berborong sayur...



Mesti ade bunga...beli sayur dapat bunga free...kelakau plak....




Apartment depan kedai persinggahan terakhir ktorg...cantik sangatttttt.......

Free Signature Generator

4 comments:

ardinihumaira said...

seronoknya.. dni nak pegi jugak nak curi buah setoberi kat stu.... huhu

|| NaFiRaa || said...

wahhh.. sonoknye.. x sampai lagi cameron highland nih... nak gi jugakkk

Zura Tahir said...

nk curik ye...nti akak bgth org cameron ade pencopet dtg nk curik setoberi...hahaha

Zura Tahir said...

g lah nafira...sbb cuaca sana berbeza ngan kat sini...walaupun malaysia xde musim sejuk tp kat cameron dh cukup untuk kite rase cuaca sejuk tue...cumenye xde snow...